Grupul BMW a livrat 111.027 de vehicule electrice cu baterie (BEV) în cel de-al doilea trimestru al anului, o ușoară creștere față de primul trimestru, când au fost livrate 109.516 de BEV-uri.
În primele șase luni, vânzările de BEV-uri ale companiei bavareze au ajuns la 220.540 de unități, comparativ cu 190.622 în aceeași perioadă a anului trecut. Totuși, ritmul de creștere încetinește.
BMA a livrat peste 1,2 milioane de vehicule în primele șase luni din 2025

Cele 109.516 de mașini electrice vândute în primul trimestru au reprezentat o creștere a vânzărilor de 32,4%. Prin comparație, cele 111.027 de vehicule electrice noi de la BMW, MINI și Rolls-Royce din T2 marchează doar o creștere de 2,9% față de același trimestru din 2024.
Astfel, dinamica de creștere cu rate de două cifre s-a diminuat în mod clar în al doilea trimestru. Va fi interesant de urmărit ce rezultate va înregistra grupul bavarez în ultimele două trimestre pentru a ne da seama dacă T2 a fost doar o sincopă sau începutul unei noi etape.












Pentru prima jumătate a anului, creșterea livrărilor de mașini electrice se menține totuși la 15,7%. Per total, vânzările BMW pe toate tipurile de propulsie au înregistrat o ușoară scădere, cu puțin peste 1,2 milioane de vehicule livrate, cu 0,5% mai puțin decât anul trecut. Cele 220.540 de EV-uri reprezintă o cotă de 18,3% din totalul livrărilor din prima jumătate a anului. Doar în T2, ponderea acestora a fost de 17,9%.
Livrările de vehicule electrificate ale Grupului BMW au crescut cu 18,5% în prima jumătate a anului, ajungând la 318.949 de unități. Germanii clasifică drept „electrificate” vehiculele electrice cu baterie și hibridele plug-in, însă nu și versiunile mild-hybrid. Astfel, au fost livrate 98.409 de PHEV-uri în această perioadă,, dintre care 98.339 aveau sigla BMW, ceea ce înseamnă un procent de aproape 100%.
BMW a vândut aproape la fel de multe EV-uri cât Mercedes-Benz și Audi la un loc
Pentru marca BMW, cele 272.402 de vehicule electrificate au inclus 174.063 de mașini pur electrice. Astfel, constructorul din München a livrat cu aproape 100.000 mai multe BEV-uri decât Mercedes-Benz, care a raportat 75.700 de mașini electrice pentru divizia Mercedes-Benz Cars. De asemenea, Audi a raportat 101.400 de vehicule electrice livrate în primele șase luni.
Prin urmare, BMW a livrat aproape tot atâtea mașini electrice câte au livrat împreună ceilalți doi mari producători premium din Germania.
În cadrul Grupului BMW, marca MINI a înregistrat creșteri în toate regiunile lumii, inclusiv în China, unde marca BMW a înregistrat o scădere. Modelele complet electrice MINI au avut o cerere globală puternică și au fost principalul motor de creștere al mărcii. În prima jumătate a anului, mai mult de una din trei modele vândute la nivel global a fost un BEV, potrivit BMW. Deși nu au fost oferite cifre exacte, livrările totale ale MINI au fost de 133.778 de unități (+17,3%), ceea ce înseamnă că cel puțin 44.147 au fost electrice.
Rolls-Royce a reușit să-și crească vânzările cu 9,4%, ajungând la 1.415 de vehicule în cel de-al doilea trimestru. Dar, din cauza unui prim trimestru mai slab, rezultatul pe prima jumătate de an rămâne ușor în scădere, cu 2.796 de unități livrate. BMW nu a oferit date referitoare la modelul complet electric Spectre.