Oficialii mărcii autohtone Dacia au anunțat că au fost comercializate 20.000 de exemplare ale modelului electric Spring pe piața din România.
Exemplarul aniversar este în versiunea de echipare Extreme 65 și a fost livrat la București.
Modelul aniversar Dacia Spring a intrat în posesia unei cliente din Capitală

Anamaria Stanciu din București este clientul care a intrat în posesia exemplarului cu numărul 20.000 al electricului Dacia Spring, un model Extreme 65 în nuanța Lichen Kaki.
Mașina a fost predată proprietarei în cadrul unui eveniment care a avut loc la Dacia Business Center din Capitală. Mihai Bordeanu, Director General al Automobile Dacia, i-a oferit și două vouchere de încărcare gratuită, suficiente pentru a parcurge 20.000 de kilometri.
„Atingerea bornei de 20.000 de unități vândute confirmă succesul de care se bucură Dacia Spring pe piața din România. Lansată în toamna anului trecut, noua ediție a modelului, cu un design complet revizuit și echipamente moderne, rămâne o referință în segmentul său prin eficiență energetică și un raport preț/prestații imbatabil”, a declarat Mihai Bordeanu.



De la lansarea sa, în toamna anului 2020, Spring s-a impus drept liderul detașat al pieței vehiculelor cu emisii zero de pe piața locală. Modelul deține în prezent peste 30% din vânzările acestui segment. În cei patru ani de când se află pe piață, mașina a fost vândută în peste 168.000 de unități la nivel internațional, marea majoritate în țările din Europa de Vest. La sfârșitul lunii ianuarie, cele mai multe unități erau înmatriculate în Franţa (aproape 68.000 de unităţi) și în Germania (peste 35.000 de unităţi).
În urmă cu un an, modelul electric cu siglă Dacia a beneficiat de un facelift semnificativ, care a inclus modificări estetice majore. Aproape toate panourile exterioare au fost redesenate, iar partea frontală a primit noua semnătură vizuală a mărcii, similară cu cea de pe noul Duster 3. În plus, jantele de până la 15 inch vin cu noi modele de capace.
Automobilul a primit noutăți și la interior, unde și-au făcut apariția noi materiale mai colorate, dar și un sistem de infotainment modernizat. Din punct de vedere tehnic, Spring păstrează cele două motorizări, de 45 CP și 65 CP. Acestea sunt alimentate de bateria de 26,8 kWh, menținând astfel eficiența și accesibilitatea care l-au consacrat.