Conform Reuters, care citează două surse apropiate grupului coreean, grupul Hyundai-KIA are de gând să își reducă drastic gama de modele convenționale în viitorul apropiat, pentru a putea avea cale liberă la dezvoltarea vehiculelor 100% electrice. Conform acelorași surse, coreenii au luat decizia, în luna martie a acestui an, să își reducă la jumătate gama de modele convenționale.
În plus față de asta, aceleași voci, care au preferat să rămână anonime, au mai spus că grupul Hyundai-Kia a luat decizia să sisteze complet dezvoltarea de noi motoare cu ardere internă, pentru a putea să se concentreze mai bine pe eficientizarea bateriilor, motoarelor și altor subansambluri specifice modelelor electrice. Grupul Hyundai-Kia vrea ca până în 2040 să devină un brand 100% electric, țintă care se poate schimba din moment în moment, mai ales că sursele din cadrul coreenilor au dat de înțeles că strategia de electrificare urmează a fi definitivată în următoarele 6 luni.