AUTOpro
Stiri

Marca DS a grupului francez PSA a intrat oficial pe piața din România

DS

Marca DS Automobiles a ajuns în Romania și a deschis porțile, începând de astăzi, primului său showroom.

Povestea DS începe acum mai bine de șase decenii. Era anul 1955. Salonul Auto de la Frankfurt. Agitație, vuiet. Toată lumea vorbea despre apariția neobișnuită. O mașină cum nu mai văzuse nimeni. Standul Citroën era ticsit de curioși. Traction Avant avea oficial un urmaș: se numea DS și în primele 15 minute de la deschiderea comenzilor adunase deja 750 de clienți. La finalul zilei avea 12.000 de comenzi.

Pentru a introduce invitații în universul DS si a le aminti de istoria și performanțele timpurii ale mărcii DS, în cadrul evenimentului de lansare a fost creat un showroom old-style unde au fost expuse două modele de colecție Citroën DS Pallas. Unul din 1971, Gri Palladium, cu capacitate motor 2175 cmc, 125 CP, injecție benzină Bosch multipunct și cutie manuala 5+1 trepte. Și unul din 1974, Brun Scarabee, capacitate motor 2348 cmc, 130 CP, injecție Bosch multipunct și cutie semiautomată (robotizată, hidraulică).

Atmosfera futuristă, tehnologia, clipurile animate, designul sălii și mașinile inovative au trezit invitații la realitate și i-au invitat să descopere în premieră în România cele două modele actuale emblematice ale mărcii DS Automobiles – DS 7 CROSSBACK și DS 3 CROSSBACK cât și prototipurile electrice – DS 7 CROSSBACK E-TENSE și DS 3 CROSSBACK E- TENSE.

Clienții, pasionații, dar și curioșii pot admira designul încântător al SUV-urilor DS 7 CROSSBACK si DS 3 CROSSBACK in noul showroom DS. Showroom-ul este deschis la concesionarul Eurial Invest Pantelimon și este conceput ca un butic auto dedicat eleganței și rafinamentului. Experiența clienților DS merge mai departe de un simplu showroom. Toți clienții DS se bucură de beneficii exclusive, dedicate, prin programul de customer experience „Only You”.

„Ambiția noastră este de a face din DS marca auto preferată a celor ce apreciază rafinamentul, eleganța și confortul la superlativ” – a declarat în cadrul evenimentului, Andrei Iacob – CEO Trust Motors

Animată de spiritul avangardist și de moștenirea excepțională a modelului 1955 DS, marca DS Automobiles, lansată în 2015, își propune să întruchipeze know-how-ul franțuzesc în materie de automobile de lux. DS Automobiles este marca Premium a Grupului PSA.

Concepute pentru clienții dornici să-și exprime propriul stil și aflați în căutarea tehnologiilor de ultimă oră, modelele DS -din a doua generație îmbină rafinamentul și tehnologiile avansate. Marca DS lansează, odată cu SUV-urile DS 7 CROSSBACK și DS 3 CROSSBACK, o gamă de vehicule de talie mondială, oferite toate si în versiune electrificată sub semnătura E-TENSE.

Prezentă în 34 de țări, marca DS a creat și dezvoltat o rețea de distribuție exclusivistă care include, la începutul anului 2019, 400 DS STORES și DS SALONS la nivel mondial. În România, marca DS Automobiles este reprezentată prin importatorul oficial TRUST MOTORS.

DS 3 Crossback și DS 7 Crossback sunt disponibile pentru vânzare

O combinație între eleganță, confort și tehnologie, SUV-ul compact DS 3 CROSSBACK se distinge prin silueta sa impunătoare, accentuată prin detalii de stil modern și sofisticat. Citadină, dar și mașină de calatorie, DS 3 CROSSBACK va seduce clienții aflați în căutarea unui SUV dinamic și în același timp elegant.

DS Automobiles cucerește cu DS 3 CROSSBACK un nou segment și confirmă intenția mărcii de a reprezenta în continuare know-how-ul franțuzesc în materie de autovehicule de lux și tehnologii de ultimă generație.
DS 3 CROSSBACK se adresează clienților cu personalitate puternică, animați de dorința de a se remarca și care nu se tem să iasă în evidență.

„DS 3 CROSSBACK este într-adevăr un autovehicul reprezentativ, care sparge tiparele segmentului B-SUV, grație designului sculptural și echipamentelor high-tech. De aceea ne-am dorit care să reflecte spiritul îndrăzneț al acestui model. Reinventând „Mona-Lisa”, afirmând convingerile noastre sau invitând publicul să nu rămână doar spectator, marca DS ia atitudine și transmite un mesaj puternic cu privire la valorile promovate.” – Arnaud Ribault, Marketing Director DS Automobiles

Lansat în luna mai, anul acesta , DS 3 CROSSBACK iese în evidență prin designul, avangardist și aduce noi tehnologii, precum mânerele retractabile și blocurile optice Matrix LED Vision. Pentru a lansa această nouă emblemă a stilului high-tech, marca a urmărit să forteze limitele conformismului și să provoace codurile stabilite în segment.

Publicul poate să descopere și noul SUV DS 7 CROSSBACK, simbol al inovației și măiestriei desăvârșite. Clienții, viitori clienți, pasionații, dar și spectatorii curioși pot admira designul încântător al SUV-ului DS 7 CROSSBACK . Modelul poate fi ușor recunoscut în trafic grație liniilor perfecte și semnăturii luminoase.

DS 7 CROSSBACK este unul dintre cele mai vândute SUV-uri premium compacte din Franța și primul reprezentant al unei noi generații de modele.

Referindu-se la acest model, Directorul de Design DS, Thierry Metroz, amintește de „o plăcere estetică cu performanțe tehnologice fermecătoare și în același timp, fascinante.” Pentru Thierry Metroz, „DS 7 CROSSBACK este mix-ul perfect între putere și rafinament”.

DS 7 CROSSBACK se remarcă prin stilul rafinat, un rafinament absolut și un echilibru perfect între dinamism și confort, reprezentandastfel o adevărată bijuterie tehnologică. Este simbolul know-how-ului franțuzesc, prin asocierea de materiale premium cu măiestria desăvârșită a artizanilor francezi și inovațiile tehnice. Tehnologia de vârf oferă relaxare la bord grație performanțelor dinamice: DS Connected Pilot reprezintă un pas către condusul autonom; DS Night Vision îmbunătățește vizibilitatea pe timp de noapte; DS Active Scan Suspension abordează cu ușurință imperfecțiunile drumului grație celor 4 amortizoare.

La interior, DS 7 CROSSBACK incorporeaza tehnica “Clou de Paris”, o tehnică inspirată din universul ceasurilor frantuzesti de lux. Aceste detalii au sustinut DS 7 CROSSBACK să câștige, imediat dupa lansare, premiul pentru “cel mai frumos interior” la Festivalul International Auto din Paris.

Articole similare

Volvo nu va mai finanța marca Polestar pe care o va vinde definitiv către Geely

Mihai Morcovescu

Mclaren va colabora cu BMW, pe partea de motoare cu ardere internă

Filip Sîrbu

Frank Stephenson va fi liderul echipei de design ce va proiecta capsula aerospațială HALO

Darius Pana

Leave a Comment