Directorul general al Automobile Dacia şi al Groupe Renault România, Christophe Dridi, a prezentat câteva dintre prioritățile companiei sale, iar printre acestea se numără infrastructura rutieră și feroviară și lupta împotriva invaziei mașinilor second-hand.
Pe lângă problema lipsei autostrăzilor, a doua prioritate a companiei Automobile Dacia este lupta împotriva maşinilor cumpărate la mâna a doua care au invadat şoselele din România, a declarat joi directorul general al Automobile Dacia şi al Groupe Renault România, Christophe Dridi.
„Industria auto reprezintă 14% din PIB-ul României şi 26% din exporturi. Am fost întrebat care sunt priorităţile industriei auto din România, iar la Automobile Dacia avem patru priorităţi: prima este infrastructura rutieră, în mod clar. A doua prioritate este lupta împotriva invaziei maşinilor cumpărate la mâna a doua în România. Maşinile second-hand au invadat străzile din România”, a declarat directorul general al Automobile Dacia şi al Groupe Renault România, citat de LifeNews.ro.
Acesta a subliniat că problema autostrăzilor din România nu se limitează la lipsa tronsonului Piteşti-Sibiu, ci este nevoie de construirea de autostrăzi către frontiera vestică, pentru conectarea cu Europa Occidentală.
„Întorcându-mă la problema infrastructurii: este interesant faptul că atunci când vorbim despre infrastructură vorbim doar despre autostrada Piteşti-Sibiu. Este normal şi e corect, dar să vă spun cum arătau lucrurile când am venit în România, în 2016. Atunci am fost numit managerul fabricii de la Mioveni şi împreună cu echipa mea am vrut să mergem în afara uzinei, ca să vedem care este situaţia, care sunt priorităţile principale, şi întrucât digitalizarea era extrem de importantă pentru mine şi întrucât auzisem că Bosch cu fabrica din Cluj-Napoca erau cei mai buni, ne-am spus că trebuie să îi contactăm şi am mers la ei. Dar când eşti la Mioveni şi vrei să mergi la Cluj ai parte de o surpriză – mi-am spus că este imposibil: «Acesta este drumul către Europa de Vest?» M-a surprins această situaţie, deoarece majoritatea afacerilor noastre de aici din România presupun legături cu Europa de Vest”, a subliniat Christophe Dridi.
Directorul Automobile Dacia a confirmat că este mereu în postura de a face presiuni constante pentru construirea autostrăzii Piteşti-Sibiu.