AUTOpro
Generale Stiri

Vânzările Dacia au crescut în 2015

În 2015, cifra de afaceri Dacia a fost de 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 1,76% față de 2014.

„Pentru noi este foarte important ca profitul să vină din exploatare, pentru că aceasta arată că resursele companiei au fost utilizate eficient. În 2015, profitul din exploatare a fost cu 4 milioane de lei mai mare decât cel din 2014. O altă explicație a rezultatului net din 2015 este îmbunătățirea rezultatului financiar cu 91 de milioane de lei față de 2014. Aceasta se datorează unor investiții financiare profitabile.” a declarat Liviu Bocșaru, director executiv activități financiare Grup Renault România.

“Ca și în anii trecuți, exporturile se situează la un nivel foarte ridicat, respectiv 90%. Exporturile foarte mari sunt, pe de o parte, un lucru benefic, pentru că mențin producția aproape de capacitatea maximă. Pe de altă parte, pentru orice uzină este extrem de important să aibă o piață locală puternică, unde să vândă aproximativ 20% din producție.” a mai adăugat acesta.

Articole similare

Mille Miglia Lab One – o provocare mecanică

Apple investește un miliard de dolari în Didi Chuxing

administrator_autopromag

VIDEO – AUTOpro Trends: Evoluția piețelor europene a fost dictată de impactul pandemiei

Robert Stan

Leave a Comment