Renault România a lansat oficial pentru presa din România noua gamă Mégane, în cadrul unui eveniment centrat pe ideea „Practical gets beautiful”. Prezentarea noilor modele a fost completată de lansarea proiectului Renault Store, un nou concept de showroom, mai modern şi mai eficient.
Cei peste 120 de invitați prezenţi, jurnalişti şi persoane publice, au fost plăcut impresionaţi de noul design, dar şi de echiparea de top a maşinilor, ce au fost prezentate într-un cadru decontractat şi neconvențional.
Familia Mégane adoptă noua identitate de marca Renault inaugurată de modelele Clio 4 şi Captur, prin elemente de design specifice. Partea frontală integrează în mod natural şi armonios sigla Renault supradimensionată, amplasată pe o suprafaţă glossy black, ce oferă modelelor un plus de dinamism şi expresivitate.
” Renault s-a schimbat şi continuă să evolueze. Povestea a început în 2009, odată cu definirea noii viziuni de marcă, ce poartă semnătura « Drive the Change ». Una din axele principale ale acestei viziuni este noua strategie de design, al cărei limbaj stilistic se articulează în jurul universului emoţional : simplu şi senzual. Acum, este rândul Megane să adopte noua identitate de design, ceea ce potenţează capitalul de seducţie a modelului. “, a declarat Thomas Dubruel, Director General Renault Commercial Roumanie
Noua gamă Megane se aliniază coerent strategiei şi viziunii de marca Renault, atât din punct de vedere al designului, cât şi al echipamentelor pe care le propune clienților.
Confortul și siguranța noului Mégane sunt asigurate prin tehnologii avansate, Renault R-Link și Visio System®. Ecranul tactil, oferit de Renault R-Link, este gazda unui sistem care integrează toate funcțiile multimedia – sistem de navigație, radio, telefonie și audio streaming. Un joystick, amplasat pe consola centrală vine să completeze modurile de comandă ale sistemului.
Visio System® dispune de o serie de camere de luat vederi, amplasate strategic pentru a semnala obstacole prin declanșarea unor semnale de atenționare în cazul depășirii marcajelor albe, iar farurile de întâlnire sunt acționate automat pentru o participare optimă la trafic.
Pentru cei ce preferă un condus sportiv, noul Mégane R.S., dispune, în premieră pe piață, de funcția R.S. Replay integrată în Renault R-Link, ce oferă posibilitatea vizualizării și partajării traiectoriei, dar şi a senzațiilor trăite la volan.
Noile modele Mégane propun două versiuni de motorizări Energy, care au fost concepute acordând o atenție specială consumului redus, emisiilor scăzute de CO2 și nivelului de silențiozitate.
La capitolul motoare pe benzină, este de notat noul Energy TCe 130, care se remarcă printr-un comportament suplu şi reactiv, oferind o dinamică bună încă de la turații joase. Consumul este redus cu 15% (mai mult de 1l/100km) față de generația anterioară, 1,4 TCe 130 CP.
În segmentul diesel, Mégane propune eficientul Energy dCi 130, un grup motopropulsor rezultat din expertiza Renault în Formula 1, fiind unul dintre cele mai puternice motoare din categoria sa.
Este de remarcat supleţea prin care urcă facil în turații până la 4 500 rot/minut, dar şi performanțele superioare ce sunt însoțite de un consum redus.
Mai mult, noua gamă Mégane oferă în premieră pentru noul TCe 130 cuplat cu transmisia automată EDC (Efficient Dual Clutch), care îmbină confortul unei cutii de viteze automate cu reactivitatea și sobrietatea unei cutii de viteze mecanice. Schimbarea vitezelor se face automat, comanda fiind asigurată de un computer care selectează treapta potrivită. Pentru optimizarea randamentului și a consumului, Renault a ales o transmisie EDC cu dublu-ambreiaj „uscat”, pentru un consum mixt de numai 5,6 l/ 100 km.
Prețurile de listă pornesc de la 14.100 € TVA inclus, pentru versiunea Pro 1,6 110 CP și ajung la 21.500 € TVA inclus, pentru versiunea GT Line Energy 1,6 dCi 130 CP.
Pentru clienţii care vor achiziţiona prin programul Rabla 2014, noul Megane are un preţ de intrare de 10.150 € TVA inclus, preţ calculat ţinând cont de contravaloarea unui tichet Rabla în noul program şi de avantajul comercial acordat de Renault clienţilor ce vor opta pentru acest model*.
Cea de a doua mare noutate anunţată în cadrul evenimentului Renault a fost şi lansarea proiectului Renault Store.
” Renault Store reprezintă un nou concept de showroom ce depăşeşte limitele unui simplu spațiu de vânzare a mașinilor. Renault Store se identifică ca o soluție modernă şi eficienţa, care pune în valoare noua gamă Renault şi totodată răspunde nevoilor şi cerinţelor clienţilor noştri” a afirmat Thomas Dubruel, Director General Renault Commercial Roumanie.
Conceptul Renault Store propune o abordare personalizată şi un parcurs intuitiv al clientului. Introducerea în universul Renault se realizează încă de la intrarea în showroom, prin prezentarea echipelor de vânzări. Pe masură ce avansează, clienţii au contact direct cu modelele din gama Renault, expuse în cadrul unor zone tematice definitorii (Pasiune, Vehicule Electrice, Pro+) şi valorizate de un decor şi un mobilier modern.
Barul de marca cu acces nelimitat la reţeaua Wi-Fi este dotat cu tablete Ipad şi completează eficient oferta comerciala, prin facilitarea accesului la infomaţii despre produse. În plus, clientul îşi poate defini vehiculul accesând configuratorul 3D, conectat la platforma online My Renault. Acesta îi va oferi o imagine fidelă, în timp real, asupra tuturor modificarilor şi opţiunilor aduse modelului, atât la interior, cât şi la exterior.
Nu în ultimul rând, consilierii Renault din service și asistenții de vânzări sunt disponibili pentru a oferi informațiile tehnice complete pe tot parcursul ciclului de achiziție și de întreținere a autovehiculelor Renault.
Renault Store debutează în România cu showroomul pilot Meridian Vest din Bucureşti, urmând ca expansiunea la nivelul întregii reţelele de agenţi autorizaţi Renault sa se realizeze gradual.