Echipa AUTOpro va transmite, din cadrul Salonului Auto de la Geneva, principalele declaratii ale lui Carlos Tavarez, CEO-ul grupului PSA, despre preluarea marcii Opel. Iata sinteza acestora:
- Echipa de management va fi libera sa aleaga cele mai bune practice ale Grupului PSA pentru a face performanta. Ei vor fi responsabili de rezultate, nu eu.
- Vom fixa un nou benchmark pentru Opel – (dar nu l-a numit, n.r.).
- Nu sunt sigur ca va trebui aplicata aceiasi reteta ca la PSA, pentru ca Opel sa elimine pierderile.
- Nu venim cu un plan pre-incalzit. Venim sa facem o echipa cu Opel si sa gasim cele mai bune metode si strategii.
- Opel are un momentum foarte bun, in 2016 erau sa iasa pe plus, dar din cauza Brexit-ului au iesit in pierdere. Acum, cu ajutorul celor mai bune startegii gandite impreuna cu noi, pot continua momentum-ul bun.
- Tranzitia de iesire din GM si integrare deplina in PSA va dura pana la schimbarea actualelor generatii de modele, deci pana in 6-7 ani.
- Opel are dreptul sa vinda Ampera-e doar pe actulele piete europene. Urmatoarea generatie Ampera va fi PSA si va putea fi vanduta oriunde in lume.
- Fiecare brand manager – acum sunt 5 marci in noul grup PSA – va decide cum trebuie sa arate viitorul model. Eu cred ca un Opel trebuie proiectat de ingineri germani.
- Oamanii cumpara marci si nu grupuri.
- Oameni cumpara masini germane sau franceze sau britanice. Nu exista suprapunere prea mare intre aceste branduri.