AUTOpro
Generale Stiri

2016 a fost cel mai de succes an din istorie pentru Porsche

Anul 2016 a fost cel mai de succes an din istoria companiei Porsche AG, aceasta atingând un record al livrărilor, al cifrei de afaceri, al profitului operațional și numărului de angajați. Livrările au crescut până la 237.778 unități, cu 6% mai mult decât în 2016, acestea generând o cifră de afaceri de 22,3 miliarde euro.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Și numărul de angajați Porsche a crescut cu 13%, pănă la un număr de 27.612 persoane. „Bilanțul financiar de succes al anului trecut atestă eficiența strategiei noastre. La Porsche, creșterea generează valoare adăugată. Ne concentrăm pe clienti mulțumiți, câștiguri solide și locuri de muncă sigure”, a declarat Oliver Blume, Președintele Boardului Executiv al Porsche AG, la conferința de presă anuală din Stuttgart-Zuffenhausen.

„Cu o marjă de profit de peste 17%, Porsche rămâne, în continuare, unul dintre cei mai profitabili con-structori de automobile din lume”, a subliniat Lutz Meschke, Vicepreședinte al Boardului Executiv și Membru în Boardul Executiv, Responsabil de Financiar și IT. „Secretul acestei realizări este gama no-astră unică de produse și structura noastră eficientă de costuri.” „Vom face progrese datorită noului Panamera, în special datorită versiunilor sale plug-in hibrid și Sport Turismo”, a declarat Blume.Porsche-718-Cayman-First-Vehicle-Leasing-1 Porsche investește în dezvoltarea noilor tehnologii IoT (Internet of Things) pentru produsele mărcii: „Digitalizarea este mai mult decât o investiție în cele mai noi tehnologii. Aceasta deschide noi opor-tunități economice, crește beneficiile pentru clienți și eficientizează procesele”, explică Meschke. În 2016, compania a înființat Porsche Digital GmbH în Ludwigsburg și Digital Lab în Berlin. De ase-menea, Porsche a achiziționat participații la fondul de capital de risc eventures și la furnizorul de servicii de parcare Evopark. „Pe termen mediu, ne dorim să generăm un procentaj de două cifre al vânzărilor obținute prin intermediul serviciilor digitale”, a spus Meschke.911-R-Light-2

„În conformitate cu strategia Porsche 2025, pregătim compania pentru viitor”, a declarat Blume. „La Porsche, mobilitatea viitorului înseamnă atât noi tehnologii și electrificare, cât și mașini sport puriste. Punem accentul pe tradiție și modelăm mașina sport a viitorului”, a explicat CEO-ul Porsche.

Articole similare

Smart Concept #5 prefigurează primul SUV electric de clasă medie al mărcii

Mihai Morcovescu

Skoda a publicat un video teaser cu noua Octavia facelift

Mihai Morcovescu

Porsche ar putea lansa o versiune cu două portiere a modelului Panamera

Dragos Baltateanu

Leave a Comment