AUTOpro
Stiri Industrie

Strategia GM, adaptată: vinde mai puțin, dar mai scump!

gm mary barra

Având în vedere că lipsa semiconductoarelor afectează din ce în ce mai multe industrii, strategia General Motors (GM) a fost adaptată pentru a nu fi afectată profitabilitatea: va vinde mai puțin, dar mai scump!

Conform direcției noi adoptate de General Motors, acum compania va vinde mai puține mașini la prețuri mai mari. Lipsa semiconductoarelor a dus la acest rezultat.

Rezultatul acestui anunț a avut un impact pozitiv pentru companie. Profitul în primul trimestru a fost mai bun decât se prognoza, iar acțiunile GM au crescut considerabil.

Stellantis, Daimler și Ford au făcut anunțuri asemănătoare în ultimele săptămâni.

Mary Barra a mai arătat că GM se va concentra pe maximizarea producției pentru cele mai căutate modele ale grupului din piața nord-americană. Escalade și Silverado sunt cele mai cumpărate în prezent.

Profitul înainte de taxe al General Motors în primul trimestru din 2021 a fost de 3,2 miliarde de dolari. Suma reprezintă o îmbunătățire de 3,6% față de estimările inițiale.

Chiar și așa, GM și Ford continuă să reducă producția în uzinele care nu sunt extrem de rentabile. Măsura, însă, se dovedește a fi una inspirată pentru viitorul companiilor.

Articole similare

Dacia electrică, tot mai aproape

Robert Stan

Pretul bateriilor masinilor electrice, in scadere continua

Florin Amariei

PSA investește în modernizarea fabricii de la Sochaux

Filip Sîrbu

Leave a Comment