AUTOpro
Stiri Industrie

Strategia GM, adaptată: vinde mai puțin, dar mai scump!

gm mary barra

Având în vedere că lipsa semiconductoarelor afectează din ce în ce mai multe industrii, strategia General Motors (GM) a fost adaptată pentru a nu fi afectată profitabilitatea: va vinde mai puțin, dar mai scump!

Conform direcției noi adoptate de General Motors, acum compania va vinde mai puține mașini la prețuri mai mari. Lipsa semiconductoarelor a dus la acest rezultat.

Rezultatul acestui anunț a avut un impact pozitiv pentru companie. Profitul în primul trimestru a fost mai bun decât se prognoza, iar acțiunile GM au crescut considerabil.

Stellantis, Daimler și Ford au făcut anunțuri asemănătoare în ultimele săptămâni.

Mary Barra a mai arătat că GM se va concentra pe maximizarea producției pentru cele mai căutate modele ale grupului din piața nord-americană. Escalade și Silverado sunt cele mai cumpărate în prezent.

Profitul înainte de taxe al General Motors în primul trimestru din 2021 a fost de 3,2 miliarde de dolari. Suma reprezintă o îmbunătățire de 3,6% față de estimările inițiale.

Chiar și așa, GM și Ford continuă să reducă producția în uzinele care nu sunt extrem de rentabile. Măsura, însă, se dovedește a fi una inspirată pentru viitorul companiilor.

Articole similare

Atelierul Auto al Regelui Mihai, în curând complet restaurat

Florin Amariei

EVENIMENT Exclusiv AUTOpro – Interviu cu încă un român de success: Alin Tapalagă, Director General Porsche Inter Auto România

Dan Vardie

Europa, o împătimită a automobilelor electrificate. Mașinile noi înmatriculate în 2020

Florin Amariei

Leave a Comment