Cel mai vechi brand auto din lume ce activează și în prezent își reafirmă personalitatea și caracterul cu un logo nou, ce disimulează un cap de leu. Este începutul unei noi ere în istoria mărcii Peugeot.
Începând cu anul 1850, Peugeot a avut 10 logo-uri succesive, toate purtând emblema leului. Peugeot Design Lab, studio-ul central de design al mărcii prezintă acum cea de-a 11-a versiune, mai elegantă și mult mai orientată asupra calității.

Lansat în 2020, logo-ul actual, ce disimulează un cap de leu, a trebuit să sufere câteva modificări pentru a ilustra ascensiunea în segment a mărcii. După ce în ultimii 10 ani și-a reînnoit în totalitate gama de vehicule, la începutul anului 2021, odată cu lansarea gamei ce va fi inaugurată de noul Peugeot 308, cu un nou site web și cu nașterea grupului STELLANTIS, marca franceză adoptă acum un nou logo.

AND-ul Peugeot
Peugeot a experimentat toate revoluțiile: industrială, tehnologică, politică, socială, digitală și acum, revoluția de mediu – tranziția energetică și mobilitatea cu zero emisii de dioxid de carbon, aflate în centrul strategiei pentru un viitor sustenabil. Toate acestea formează ADN-ul mărcii Peugeot, reflectat în emblema sa – leul. Peugeot dorește astfel să devină o marcă atemporală, o legătură între trecut și viitor.
În ultimii 10 ani, întreaga gamă de produse a cunoscut o ascensiune în segment uimitoare. Rezultatele se văd odată cu premiul “International Van of the Year” câștigat de Peugeot e-Expert în 2021 și Partner în 2019, și cu cele trei premii “Car Of The Year” (Peugeot 308, desemnat în 2014, Peugeot 3008, în 2017 și Peugeot 208, în 2020). În plus, gama a fost electrificată atât în segmentul vehiculelor de pasageri, cât și în cel al vehiculelor comerciale ușoare.

Noul logo întruchipează trecutul, prezentul și viitorul mărcii Peugeot.
Logo-ul cu noul cap de leu a fost creat pentru a dăinui. Aceasta este semnificația noii embleme, o formă de identitate atemporală, universală și multiculturală. Este un simbol distinctiv al apartenenței și al recunoașterii. Pentru Peugeot, emblema este sinonimă cu prestigiul, încrederea, longevitatea și descendența. Cu acest nou logo, Peugeot își propune să cucerească noi teritorii, să-și accelereze creșterea pe plan internațional și să devină un ambasador al stilului și savoir-faire-ului franțuzesc. Peugeot își asumă acum un nou angajament față de clienții mărcii, acela de a transforma timpul petrecut cu mașinile sale într-unul de calitate.

Timpul petrecut online cu Peugeot devine mai plăcut, mai util și mai eficient.
Site-ul web face acum parte dintr-o experiență a “concesionarului autorizat online”. Simplu, eficient, intuitiv, imersiv, vizual, dinamic și “business-oriented”, acesta oferă o experiență de vânzare mai fluidă. Site-ul permite clienților să realizeze online tot ce ar face în mod normal la concesionarul autorizat: să descopere și să configureze o mașină, să încheie un contract sau să obțină o finanțare, să dea o mașină la schimb etc.
În ceea ce privește concesionarul autorizat, clienții beneficiază aici de o experiență mai umană, mai vizuală și chiar mai educațională. Obiectivul este de a experimenta în mod concret viteza tranziției energetice, de a descoperi noi soluții de mobilitate și noi tehnologii.
Site-ul web și concesionarii autorizați se completează astfel reciproc și urcă spre segmentul premium, pentru ca timpul petrecut alături de Peugeot să fie unul care contează.

THE LIONS OF OUR TIME
Peugeot lansează prima campanie de Marcă din ultimii 10 ani: THE LIONS OF OUR TIME. Cu această campanie optimistă desfășurată la nivel internațional, Peugeot abordează clienții existenți ai mărcii, dar și posibilii clienți. Marca surprinde un nou teritoriu universal: timpul. Peugeot celebrează leii de astăzi, indiferent de vârstă, cultură sau mediu. Leii de astăzi nu se mai află în căutarea puterii sau a banilor, ci mai degrabă în căutarea unui timp de calitate.
Prin campania LIONS OF OUR TIME, Peugeot își invită clienții să recâștige controlul asupra celui mai prețios bun: timpul, pentru ca acesta să devină mai de calitate, mai experimental și mai bogat.

Pentru că a trăi noua experiență Peugeot, marca nu se limitează doar la concesionarul autorizat sau la site-ul web! Leu francez lansează o nouă colecție lifestyle simplă și atractivă: îmbrăcăminte, articole din piele, accesorii fashion și electronice, tacâmuri, articole de papetărie, machete… este vorba despre un univers Peugeot cu totul nou, în ton cu noua identitate de marcă.
Noua emblemă deschide calea unui ecosistem Peugeot ce nu se limitează doar la identitatea vizuală, ci poartă în sine o schimbare mai profundă: o nouă postură, o nouă stare de spirit, un nou stil de viață. Prin aceasta, Peugeot afirmă că este o marcă atemporală, ce se reinventează în mod permanent.