AUTOpro
Green car Stiri

Hyundai nu mai vinde Kona electric în Coreea de Sud

Hyundai nu mai vinde modelul Kona complet electric în Coreea de Sud, după ce au fost efectuate mai multe rechemări pentru incendii spontane și pentru probleme cu sistemul de frânare.

Conform postului local de televiziune YTN din Coreea de Sud și relatărilor Reuters pe acest subiect, Hyundai lua în considerare oprirea comercializării modelului Kona electric în țara de baștină, în timp ce un cotidian din Seul arăta că în Europa vânzările vor continua fără întreruperi.

Hyundai Kona electric sau Kona EV se numără printre cele mai bine vândute mașini electrice din Europa. Mai mult de trei sferturi din producția sud-coreeană de astfel de automobile este trimisă la export.

Hyundai a refuzat să comenteze informația pe care a prezentat-o Reuters, dar compania a precizat că are în vedere „mai mult opțiuni”. În prezent, marca auto se pregătește de lansarea Ioniq 5, un crossover complet electric de dimensiuni medii.

Acum două luni în urmă, în octombrie 2020, Hyundai a anunțat că a pornit rechemările pentru Kona electric în Coreea de Sud din cauza unui scurtcircuit care era cel mai probabil cauzat de o problemă de producție a bateriei. Numărul pe care compania l-a anunțat a fost de 25.564 de unități ce trebuiau să se prezinte în service, unde urmau să fie efectuate actualizări de software și schimbări de baterii în baza unor inspecții suplimentare.

Mai mult, alte 50.864 de mașini Kona electric și Nexo pe hidrogen au fost rechemate pentru schimbarea sistemului de frânare.

Kona electric beneficiază de două variante de propulsoare, oferind clienților unul dintre cele mai puternice motoare electrice din gamă. Bateria de 64 kWh oferă o autonomie extinsă de 449 de kilometri (conform testelor WTLP)/546 de kilometri (conform testelor NEDC), dezvoltând o putere de 204 CP/150 kW. Cu un cuplu de 395 Nm disponibil instantaneu, KONA ofera o experienta la volan exceptionala, accelerand de la 0 la 100 km/ h in doar 7,6 secunde. Cu o capacitate a bateriei de 39,2 kWh, versiunea de baza are o autonomie de 289 de kilometri (conform testelor WLTP)/ 345 de kilometri (conform testelor NEDC), motorul livrand 136 CP/ 100 kW. Nu e de mirare că a ajuns să se numere printre preferatele europenilor, alături de Renault Zoe.

Kona electric atinge o viteză maximă de 167 km/h.

Articole similare

Volvo amână livrările la noul SUV electric EX30. Care este motivul?

Mihai Morcovescu

BYD a prezentat noul Seal facelift: arhitectură de 800 de volți și încărcare mai rapidă

Mihai Morcovescu

MG a lansat noua generație HS: motorizare PHEV cu autonomie electrică de 120 de kilometri

Mihai Morcovescu

Leave a Comment