CEO-ul General Motors, Mary Barra, este încrezătoare în capacitatea companiei de a se reinventa pentru era digitală și anunță o nouă țintă.
General Motors este în continuă căutare de noi surse de venit, iar acest lucru a putut fi observat prin dorința companiei de a crea un sector dedicat vehiculelor comerciale. Mai mult, a intrat chiar și pe piața asigurărilor auto.
CEO-ul companiei americane împreună cu Pam Fletcher lucrează activ pentru a diversifica veniturile gigantului auto cu scopul final de a transforma General Motors într-un furnizor de servicii de mobilitate complete.
Așa cum și șeful Volkswagen și-a avertizat colegii ca nu ar vrea să ajungă precum Nokia, așa și GM este în cursa pentru crearea unui ecosistem care să permită profitabilitatea entității pe care o conduce pe termen lung. Primul aspect pe care se bazează, însă, este software-ul. Prin astfel de modificări treptate și investiții în start-up-uri care experimentează cu diverse metode de a îmbunătăți experiența mobilității, GM va crea un influx de lichiditate care va mulțumi acționarii.
Cu toate că există un trend pentru revitalizarea GM, compania încă nu a penetrat piața BEV-urilor. Rămâne de văzut cum vor decurge inițiativele din prezent.