EXCLUSIVITATE Dan Vardie de la Londra: AUTOpro la premiera mondială a noului...

EXCLUSIVITATE Dan Vardie de la Londra: AUTOpro la premiera mondială a noului Lotus Evija

136
0
SHARE
Lotus Evija

AUTOpro a aflat în premieră și exclusivitate mondială o serie de informații ultra secrete despre cel mai nou și performant Lotus din istoria de 71 de ani a companiei. Este 100 % adevărat! Ca în reclame, puteți încerca să vedeți la alții – oricare media outlet la nivel mondial – dacă au furnizat aceste informații…

Într-o intervenție în premieră mondială, în exclusivitate pentru AUTOpro, dl Feng Quingfeng, președintele gruplui Lotus dar și Chief Technology Officer al grupului Geely – recunoscut drept grupul auto cu cea mai rapidă dezvoltare la nivel mondial – a dezvăluit că producătorul bateriei spectaculoase folosită de noua Evija este grupul corean Samsung! Informația este cu atât mai valoraosă cu cât nici un alt executiv Lotus nu a dorit să dezvăluie numele acestui producător. Este de menționat că astăzi este o adevărată luptă pentru a obține baterii pentru mașinile electrice produse în Europa și SUA, iar numele acestor producători este adesea trecut în tăcere.

Această baterie produsă de coreeni, care are celule cilindrice – similare celor de la Tesla – este cea mai avansată din lume, cu cea mai mare densitate enegetică și cu cea mai rapidă viteză de încărcare. Este prima baterie din lume care se poate încărca în sistem superfast charge DC la 800 kwh – chiar dacă astăzi nu există nicio stație capabilă să ofere o asemenea putere! Testele făcute au arătat că la o asemenea putere fabuloasă, bateria de 70kwh se poate încărca în 8 minute! Dar chiar și la 350 kwh – cea mai performantă stație fast charge la nivel mondial, încărcarea a 80% din capacitatea bateriei se poate face în circa 12-14 minute, astăzi un record mondial pentru o mașină care intră în fabricație!

O altă informație în exclusivitate mondială dezvăluită doar pentru AUTOpro, ne vine de la unul din top-executivii companiei britanice care a dorit să-și păstreze anonimatul nefiind autorizat să dezvolte public acest subiect. „Astăzi Lotus produce 1.700 de mașini pe an. Capacitatea uzinei din Anglia nu depășește 5.000 de unități pe an. Însă aceste cifre nu au nicio legătură cu ambițiile noastre. În 10 ani Lotus va fi un producător de 100.000 de unități pe an! Este un salt uriaș pe care acum îl proiectăm!” Executivul Lotus a admis că modelul de business este cel al Porsche, iar strategia de preț va fi una de-a dreptul spectaculoasă! Iar producția se va exitinde la fel de spectaculos atât ca număr de modele cât și ca locații pe mapamond…

Despre toate acestea și multe altele – doar aici, în AUTOpro – în următoarea corespondență de la Londra.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY