AUTOpro a testat în premieră noul sistem OnStar de asistență permanentă oferit de OPEL pe întreaga sa gamă de modele. În test noul Opel Mokka X cu OnStar.
Iată cum funcționează acest sistem într-o situația reală:
Opel a adus de curând și pe piața din România sistemul de asistență OnStar, care este disponibil în limba română, având consilieri români și este disponibil pe toate modelele din gama Opel, începând cu Adam și terminând cu Zafira.
Sistemul Opel OnStar este un sistem de asistență care oferă multiple funcționalități. Cu ajutorul unui buton din autovehicul, șoferul sau pasagerii pot lua legătura cu unul dintre consultanții OnStar, putând apela la aceștia în caz că automobilul are o defecțiune, consultanții putând face și o diagnoză de la distanță pentru a vedea cât de gravă este problema, iar în caz de nevoie, pot trimite direcțiile către cel mai apropiat service direct în sistemul de navigație al autovehicului.
Cu aplicația pentru smartphone myOpel utilizatorii pot închide automobilul de la distanță, sau îl pot localiza foarte ușor în caz că au uitat unde se află locul de parcare.
Mai multe detalii despre OnStar, dar și multe alte noutăți pe partea de conectivitate, se vor regăsi în noul număr al revistei AutoPro.