AUTOpro
Generale Stiri

Chevrolet Volt are un sistem HMI excelent

Conform Strategy Analitics, mai precis a diviziei In-vehicle UX (IVX), cel mai bun nou sistem de infotainment adăugat recent panoului de rating-uri pentru anul trecut aparține modelului plug-in hibrid Chevrolet Volt. Nu trebuie să-l confundăm cu Bolt, atât de cunoscutul model complet electric cu rază lungă de acțiune – cu toate că cel mai probabil în rating-urile pentru anul acesta el își va face rapid apariția deoarece împarte numeroase caracteristici cu al celui de pe Volt. Mai exact, grupul care face în mod regulat etalonări ale sistemelor audio și connected de pe automobile a anunțat introducerea în tabelul lor a mai multor sisteme, incluzând aici modelele Baidu CarLife, Honda Civic, Mercedes-Benz Clasa E și Volkswagen Golf.connected - chevrolet volt HMI Conform raportării grupului de cercetători, Chevrolet Volt a câștigat bătălia între sistemele nou testate – dar per total supremația o deține în continuare interfața de pe Tesla Model S, mulțumită numeroaselor funcționalități utile și facil de utilizat. Cel de pa Chevrolet Volt a fost pus în poziția de top printre nou veniți datorită mai ales modului intuitiv în care au fost implementate sistemele Apple CarPlay și Android Auto. „Producătorii OEM încă au destul loc pentru inovații în ceea ce privește sistemele de infotainment ale automobilelor, mai ales în relație cu modul de implementare a HMI – human machine interface. Totuși, să ai funcționalități noi doar de dragul noutății și pentru a te diferenția nu reprezintă neapărat o strategie câștigătoare,” explică Derek Viita, autorul raportului și analist senior Strategy Analitics. „Am descoperit că experiența inedită din Clasa E ce utilizează thumbpad-uri pe volan este de fapt greoaie în utilizare și adesea este abandonată pentru alte modalități de implementare a task-urilor.”

Articole similare

Volkswagen exclude relansarea modelelor Beetle și Scirocco

Mihai Morcovescu

Test drive Range Rover Sport – Histerezis emoțional

Filip Sîrbu

Audi Q6 e-tron: SUV-ul electric va avea 510 CP și baterie de 100 kWh

Mihai Morcovescu

Leave a Comment