AUTOpro
Romania my love Stiri

Vânzările Opel în Europa au crescut cu 5% în primele 9 luni din 2016

Opel a vândut aproximativ 895.000 de autovehicule în Europa în primele 9 luni din 2016, cel mai bun rezultat obținut de marcă din anul 2011, în ciuda ieșirii totale de pe piața rusă.

Opel Mokka X
Opel Mokka X

Aceasta înseamnă o creștere cu peste 44.000 de autovehicule sau cu aproape 5,2% față de aceeași perioadă din 2015. Vânzările au crescut în perioada ianuarie–septembrie în 18 piețe, inclusiv Germania, Franța, Spania și Italia. Cota de piață a crescut în 12 țări. Cota mărcii Opel și a mărcii britanice înrudite Vauxhall, pe piața auto europeană a fost de 5,87%.

Autovehiculul anului 2016” din Europa și În România noul Opel Astra, a reprezentat forța motrice din spatele acestor creșteri semnificative. Până în acest moment, anul acesta au fost înmatriculate în Europa 212.000 de exemplare ale noului Astra – o creștere de aproximativ 22% comparativ cu aceeași perioadă din 2015. Opel a primit deja peste 275.000 de comenzi pentru modelul Astra. Modelul MOKKA X continuă, de asemenea, povestea de succes începută de predecesorul său. Numărul de comenzi a trecut deja de 60.000, chiar dacă noua generație a modelului SUV de mare succes a ajuns la dealeri de-abia la finalul lunii septembrie.

„Cu aceste produse de excepție, alături de noul Zafira și autovehiculul nostru electric revoluționar Ampera-e suntem bine pregătiți”, a declarat Peter Christian Küspert, vicepreședintele de vânzări și servicii post-vânzare al Opel, care a subliniat, de asemenea, faptul că Opel își va continua ofensiva de produse în 2017 cu numeroase modele noi. 

Articole similare

Noua Dacia Sandero facelift, surprinsă fără camuflaj pe Coasta de Azur

Mihai Morcovescu

Mașinile electrificate reprezintă acum 11,6% din piața auto românească

Florin Amariei

ACEA: pe o piață europeană în scădere, Dacia a vândut în 2022 cu 14% mai mult decât în 2021

Mihai Morcovescu

Leave a Comment