AUTOpro
Generale Stiri

Dacia a vândut 10.000 de automobile pe platforma de e-commerce în 2024

COTY 2025

Reprezentanții Dacia au anunțat că, în 2024, a fost atins un prag important în ceea ce privește vânzările pe platforma online a mărcii de la Mioveni.

Astfel, 10.000 de români au cumpărat modele din gama constructorului autohton prin intermediul platformei de e-commerce. Automobilul aniversar este un Duster de nouă generație.

Exemplarul 10.000 este un Dacia Duster în echiparea Extreme

Dacia

Clientul care a plasat comanda pentru acest vehicul este un antreprenor din sectorul IT&Tech, deținător al unui model Duster din generația anterioară. Acesta a optat pentru versiunea Extreme, care este dotată cu aer condiționat automat, bare de pavilion modulare, cameră pentru asistență la parcarea cu spatele și sistem multimedia cu ecran de 10 inch. Mașina a fost achiziționată printr-un plan de leasing oferit de Mobilize Financial Services.

Antreprenorul a explicat alegerea sa astfel: „Mi-am dorit o mașină spațioasă, pentru deplasările zilnice, dar cu care să pot merge în weekend-uri pe teren accidentat, în zone montane, unde îmi place să evadez uneori, fără să-mi fac griji legate de calitatea drumurilor. Noul design a fost un mare plus, mașina arată foarte bine, sportiv și modern, iar interiorul e și el din altă ligă”.

Lansată în 2018, platforma de vânzări online Dacia (https://vanzari.dacia.ro) oferă clienților posibilitatea de a rezerva și de a achiziționa vehicule rapid și eficient. Aceasta permite verificarea stocurilor în timp real și rezervarea mașinilor contra unei taxe de 500 de euro. Diferența de preț este achitată în momentul livrării sau poate fi achitată integral online. În acest an, numărul persoanelor care au ales să plătească integral online pentru vehiculele comandate a crescut de cinci ori față de 2023. Modelul Logan a fost lider la capitolul comenzi.

Platforma de e-commerce face parte din strategia pe termen lung de digitalizare a mărcii românești, fiind menită să îmbunătățească și să simplifice relația cu clienții. În decursul acestui an, platforma a adus noi funcționalități pentru a răspunde nevoilor clienților, inclusiv posibilitatea de a configura și de a lansa în fabricație online anumite modele. De asemenea, clienții pot acum să acceseze 100% online metoda de finanțare oferită de Mobilize Financial Services.

Sursa: Dacia

Articole similare

Jeep la rafting

administrator_autopromag

SsangYong, din nou într-o situație dificilă

Robert Stan

Relax in Chugach National Forest public use cabins

Mihai Predescu