AUTOpro
Generale Stiri

Mercedes-Benz România și Organizația Salvați Copiii organizează a opta ediție a programului de educație rutieră Mobile Kids

Peste 20.000 de elevi au fost implicați în programul Mobile Kids începând cu anul 2013.

Mercedes-Benz România, în parteneriat cu Organizația Salvați Copiii, desfăşoară cea de-a opta ediție a programului educațional Mobile Kids. În anul şcolar 2018 – 2019, 3.000 de elevi din clasele I – IV, din 20 de şcoli din Capitală, vor beneficia de cursuri despre siguranța în trafic și responsabilitatea rutieră alături de Moki, mascota programului Mobile Kids.

Cursurile organizate în școli sunt susținute de voluntarii Organizației Salvați Copiii și prezintă celor mici în manieră interactivă regulile rutiere. Cei mici învață despre regulile rutiere din perspectiva pasagerului și a pietonului, precum și o serie de sfaturi utile pentru deplasarea cu mașina de la folosirea centurii de siguranță sau deplasarea cu mijloacele de trasport în comun sau reguli pentru utilizarea bicicletei sau a patinelor cu rotile.

”Pentru noi este importantă siguranța tuturor participanţilor la trafic, în special a categoriilor vulnerabile. Prin programul Mobile Kids ajutăm copiii să deprindă practici și abilități specifice și să îşi dezvolte capacitatea de a lua decizii rapide și corecte în trafic. Reacţiile primite din partea şcolilor şi a elevilor pe parcursul ediţiilor precedente ne determină să continuăm și să îmbunătăţim programul Mobile Kids. De asemenea, dorim să le mulțumim partenerilor noștri pentru că îmbrățișează viziunea Mercedes-Benz România de a contribui la creșterea nivelului de siguranță în trafic.” a declarat Philipp Hagenburger, Managing Director Passenger Cars și CEO Mercedes-Benz România.

Suportul de curs a fost completat, începând cu această ediţie, de cartea „Moki –Aventură în orașul Brambureala”, scrisă de Mihaela Coşescu şi ilustrată de Maria Băşea. Narațiunea este poveste în care Moki, eroul programului Mobile Kids, însoțit de doi copii, pornesc într-o călătorie printr-un portal care îi duce în orașul Brambureala, unde a fost o furtună și toate semnele de circulație au fost amestecate. Moki le cere ajutorul copiilor pentru a salva orașul, astfel încât oamenii să circule în siguranță.

Povestea are rolul de a încuraja elevii să conștientizeze importanţa semnelor de circulaţie şi să înteleagăcât de necesare sunt pentru siguranța în trafic.

Campania a debutat în luna noiembrie cu vizite la Galeria Țiriac Collection. Elevii au beneficiat de transport la muzeu cu un autocar Mercedes-Benz Tourismo, iar aici au avut ocazia să experimenteze colecţia impresionantă de autoturisme de epocă și de modele de ultimă generație.

Campania Mobile Kids este o inițiativă globală a companiei Daimler, lansată în urmăcu 17 ani la nivel internațional și dedicată elevilor cu vârste cuprinse între șase și zece ani. Scopul programului este creșterea nivelului de educație rutieră a participanților la trafic încă de la vârste fragede și responsibilizarea acestora, prin deprinderea și adoptarea unui comportament adecvat în mașină, în mijloacele de transport în comun sau pe stradă.

În România, programul a debutat în 2013 și aproximativ 20.500 de elevi au participat la cursurile de educație rutieră.

Articole similare

Noul Jeep Avenger 4xe: motor mild-hybrid de 136 CP și tracțiune 4×4 adaptivă

Mihai Morcovescu

Primele estimări pentru luna aprilie: piața auto a scăzut cu 98% în Italia

administrator_autopromag

Amendă record pentru Hyundai și Kia

Andrada Arsenie

Leave a Comment