AUTOpro
Generale

Lexus 200h facelift – meaner & greener

Printre noutățile prezente la salonul auto de la Tokyo se numără și Lexus CT200h, care a primit un upgrade considerabil, atât pe partea vizuală cât și pe cea tehnică / tehnologică.

Din punct de vedere estetic, hatchback-ul nipon se remarcă acum printr-o nouă grilă, care îi aduce un plus de agresivitate, caracteristică subliniată chiar și mai mult prin optarea echipării F Sport. Profilul este evidențiat acum de un nou set de jante, cu zece spițe, disponibile în dimensiunile de 16 și 17 inci. Din punct de vedere cromatic, Lexus CT200h dispune acum de șase nuanțe, printre care și una nouă în gamă – roșu. Indiferent de culoarea exterioară aleasă, se poate opta pentru plafon în vopsit în negru.

La interior, CT200h se bucură de finisaje și echipamente noi. Printre noutăți se numără volanul multifuncțional cu diametru de 14,6 inci (regăsit și pe IS) și TFT-ul de 4,2 inci diagonală care joacă rol de intrumentar de bord. Display-ul central este acum fix și mai subțire, în timp ce sistemul Remote Touch Interface a fost revizuit. Pe partea de audio, Lexus CT200h primește un set nou de difuzoare, construite prin îmbinarea fibrei de bambus cu opal și cu cărbune, care promite un nivel maxim de acuratețe a sunetului. La capitolul „finisaje”, Lexus CT200h poate fi comandat acum și cu inserții Shimamoku – un lemn „vărgat” obținut printr-un procedeu dezvoltat exclusiv de către Lexus și care se regăsește și la vârful de gamă al producătorului, modelul LS. Lexus CT200h vine și cu un asistent de parcare intuitiv, iar Lexus Display Audio dispune de cameră pentru marșarier.

Modificările suferite la exterior (care joacă și un rol important în aerdinamică), împreună cu suspensiile revizuite și cu o rigiditate structurală mărită, fac ca Lexus CT200h să fie și mai bine izolat, reducând substanțial nivelul zgomotului exterior resimțit în habitaclu. Lista de procese care au avut ca scop reducerea zgomotului, a vibrațiilor și a asperității cuprinde 94 de item-uri, după cum producătorul a declarat.

Puterea de 136 CP a sistemul hibrid a rămas neschimbată – Lexus CT200h lăudându-se cu un consum de 3,8 l/100 km – însă nivelul emisiilor a fost scăzut la 82-88 g/km CO2, în funcție de echipare.

 

Sursa: Lexus

Credit foto: Lexus, Mladen Alvirovic

 

Articole similare

Noul MINI își păstrează prețul neschimbat, dar oferă mai mult

Avancronica GP Bahrein 2016, din punctul de vedere al pneurilor

administrator_autopromag

Hyundai va lansa un coupe de performanță electric inspirat din anii ’70

Mihai Morcovescu