AUTOpro
Generale Green car Stiri

Geely Panda Mini este noul model electric de oraș al companiei chineze. Costă echivalentul a 6.000 de euro (cu video)

Chinezii de la Geely au dat publicității fotografiile și informațiile oficiale referitoare la noul model electric de oraș de mici dimensiuni Panda Mini, care este destinat pieței locale.

Această denumire le-ar putea aduce asiaticilor un conflict la nivel înalt cu oficialii Grupului Stellantis, care deține drepturile de marcă înregistrată asupra numelui Panda. Modelul Fiat de segment B se află în fruntea vânzărilor din Italia.

Geely Panda Mini este versiunea chinezească a lui Fiat Panda

Geely

Automobilul cu emisii zero lansat de brandul care deține mărcile Volvo, Polestar și Lotus este un model de clasă mică cu 4 locuri. Designul mașinii este unul minimalist și te trimite cu gândul la prima generație a lui Fiat Panda, care a fost comercializată între 1980 și 2003.

Habitaclul poate găzdui până la 4 pasageri, are un look minimalist și este digitalizat. Astfel, micuța urbană dispune de un instrumentar digital de 9,2 inch și de un ecran central de 8 inch pentru sistemul multimedia.

Caroseria, dimensiunile și sistemul de propulsie a noului Geely Panda Mini ar fi, de fapt, potrivite nevoilor de mobilitate urbană pentru clienții din Europa.

Gabaritul modelului chinezesc este similar cu cel al mașinii ce poartă sigla Fiat. Astfel, Panda Mini EV măsoară 3,06 metri în lungime, 1,6 metri în lățime și 1,52 metri în înălțime, la un ampatament de 2,01 metri.

Producătorul a precizat că tehnologiile de bord și alimentarea cu energie electrică merg mână în mână cu proiectarea atentă a caroseriei în ceea ce privește siguranța pasivă. Astfel, caroseria este ranforsată cu oțeluri de înaltă rezistență în punctele care necesită o mai mare protecție a ocupanților.

Motor de 40 CP și autonomie de până la 200 de kilometri

Sistemul de propulsie al lui Geely Panda Mini constă dintr-un motor electric de 40 CP, care este oferit cu două tipuri de baterii.

Cea de capacitate mai mică promite o autonomie de 120 de kilometri, în timp ce acumulatorul mai mare asigură o autonomie de până la 200 de kilometri în regim CLTC. Indiferent de baterie, puterea de încărcare este de până la 22 de kW.

Noul Geely Panda Mini EV este disponibil doar pe piața din China și costă echivalentul a 6.000 de euro. Deocamdată nu se știe dacă va ajunge și în Europa, însă dacă se va întâmpla acest lucru, atunci cu siguranță chinezii vor trebui să schimbe numele.

Sursa: Autoblog.it

Articole similare

Dacia și Ford au reluat, de astăzi, producția

Robert Stan

Xiaomi SU7 UItra, modelul electric de performanță de peste 1.500 CP, va fi introdus în producția de serie

Mihai Morcovescu

Noul Range Rover Velar facelift vine cu un design fresh și cu o motorizare PHEV de 404 CP și 640 Nm

Mihai Morcovescu