Dintre cele mai cunoscute doamne ale industriei, cel mai bun exemplu este Mary Barra, CEO al General Motors.
Un alt nume sonor, este Tina Muller, Directorul de marketing al lui Adam Opel. Alături de ele, un mic, dar în creștere, grup de nume feminine doresc să-și pună amprenta în industria auto.
Statisticile arată că deși femeile nu sunt creditate cu un rol foarte important în această industrie, doar în Statele Unite, 27% din posturile de lucru și peste 18% din cele de mid-management sunt ocupate de femei. Iar lucurile încep să se schimbe.
Printre cele mai importante nume feminine sunt Michelle Christensen, prima femeie care a condus o echipa de design a unui supercar. Christensen este responsabilă de renașterea legendarei Acura NSX, supercarul favorit al lui Jerry Seinfeld, ieșit din producție în 2005.
Bridget Hamblin de la Honda care a condus echipa responsabilă de dinamică și performanță pentru modelul Civic 2016, model care a obținut titlul North American Car of the Year 2016.
Liz Wetzel, care s-a alăturat companiei GM în umrmă cu 30 de ani și care este în prezent director global al Buick Interior Design, iar Anna Gallagher, senior launch manager pentru Jaguar Sports a ajuns în această poziție după ce a mai ocupat funcții similare pentru sedanurile XJ și XJR. Convingerea ei este că poate da o perspectivă diferită, poate găsi soluții și crea un echilibru care nu poate fi obținut într-o echipă eminamente msculină.