AUTOpro
Industrie Stiri

Mercedes-Benz se repoziționează pe piața automobilelor de lux

Producătorul auto german Daimler va reduce costurile fixe, capitalul și cheltuielile de cercetare și dezvoltare la Mercedes-Benz ca parte a unei strategii de revizuire pentru a repoziționa Mercedes-Benz pe piața auto de lux.

Potrivit Reuters, Daimler a declarat că va reduce costurile fixe, capitalul și cheltuielile de cercetare și dezvoltare cu mai mult de 20% până în 2025, comparativ cu nivelurile din 2019, ca parte a unei strategii de revizuire a brandului Mercedes-Benz.

Prin această mișcare, Mercedes-Benz, în prezent cel mai bine vândut brand de mașini premium din lume, va renunța la vechea strategie. Mai exact, în loc de a urmări volumul vânzărilor, compania se va concentra pe segmentele cele mai profitabile din industrie: limuzine și vehicule utilitare sport.

Ambiția companiei este de a obține o rentabilitate de două cifre a marjei de vânzare prin dublarea vânzărilor de mașini marca Maybach și creșterea vânzărilor derivatelor AMG și G-Wagon ale mărcii Mercedes, a spus Daimler.

Măsurile de reducere a costurilor includ eliminarea cutiilor de viteze manuale și reducerea varietății motoarelor cu ardere cu 70% până în 2030. Aproximativ 5.000 de angajați au fost de acord să accepte pensionare anticipată, a adăugat compania.

Pentru a citi articolul complet, apasa AICI

Articole similare

Îngrijorări. Șoferii nu și-au mai îngrijit mașinile din cauza pandemiei

Florin Amariei

A treia generație a modelului compact BMW Seria 1 a fost prezentată oficial

Estrema Fulminea este un hypercar electric cu 2040 CP ce vine din Italia

Darius Pana

Leave a Comment