Castrol lansează o campanie de marketing „Provocarea Verificării Uleiului” în această toamnă, încurajând proprietarii de autovehicule să-și ducă autovehiculul la un service auto dacă nu sunt siguri cum să evalueze nivelul uleiului lor. Compania a creat un pachet de marketing gratuit pentru service-uri auto care ajută la promovarea campaniei și încurajarea clienților și a potențialilor clienți pentru a-și duce autovehiculul în service, în vederea verificării.
Kitul de marketing cuprinde modele de e-mail promoționale, bannere publicitare digitale pentru utilizare pe pagina web a unui service auto și pe pagina de Facebook; postere pentru zona de recepție; pliante care pot fi folosite la punctul de vânzare sau care pot fi expediate prin poștă; și etichetele de reamintire privind verificarea uleiului, care pot fi lăsate în autovehiculele clienților. Service-urile auto pot solicita propriul pachet de marketing Provocarea Verificării Uleiului gratuit vizitând: www.castrol.ro/pvuînscriere.
Pentru a susține campania, Castrol a solicitat cercetări naționale* pentru a explora conștientizarea consumatorilor cu privire la necesitatea de a verifica regulat nivelul de ulei. Important pentru service-urile auto, 40% dintre proprietarii de autovehicule preferă un mecanic să verifice nivelul uleiului, deoarece consideră că ar face o treabă mai eficientă.
Dintre cei care nu verifică în mod obișnuit nivelul uleiului, 29% au spus că nu au verificat niciodată nivelul uleiului autovehiculul lor (pentru autovehiculul actual sau autovehiculul anterioar), iar 20% nu știu cum să verifice nivelul uleiului pentru autovehiculul lor actual. 27% dintre respondenți afirmă că nu au completat niciodată nivelul uleiului de motor pentru autovehiculul curent sau pentru orice autovehicul anterior.
Castrol recomandă ca verificările uleiului să fie efectuate lunar, însă sondajul a descoperit că 46% din proprietarii de autovehicule afirmă că nivelul autovehiculului lor este verificat în prezent mai rar. 23% spun că verifică uleiul doar dacă se aprinde martorul din bord, iar numai 12% dintre respondenți au cunoștință că este posibil să apară deja daune în acel moment.
Castrol estimează că 21% din autovehiculele de pe drumurile europene funcționează în prezent cu un nivel redus de ulei și 8% prezintă risc imediat de deteriorare, deoarece nivelul uleiului este la sau sub nivelul minim recomandat**. „Provocarea Verificarii Uleiului oferă o oportunitate excelentă pentru service-urile auto de a construi o conștientizare pozitivă în comunitățile lor locale, de a atrage mai mulți consumatori și de a crește veniturile”, comentează Shailendra Gupte, Director de marketing EMEA. „Și nu este vorba doar despre găsirea de noi clienți. Provocarea ajută, de asemenea, service-urile auto să se reconecteze cu clienții pierduți și să creeze o platformă pentru a vinde pachete de lubrifianți de top și pentru a identifica servicii suplimentare, lucrări de întreținere și reparații.”