AUTOpro
Stiri

Hyundai mizează pe noul i10 pentru a-și majora cota de piață

Hyundai i10

Produs în Turcia, noul i10 al coreenilor de la Hyundai încearcă să atragă clienți tot mai tineri și, pentru asta, a fost dotat cu noi soluții de conectivitate și infotainment.

Andreas-Christoph Hofmann, diecrtorul de marketing al Hyundai Europe consideră că „i10 este un jucător cheie pentru noi în Europa”. Prin urmare, noua variantă a micului model de oraș mizează pe accesibilitate din punct de vedere al prețuluiși pe noi echipamente electronice menite să atragă publicul tânăr.

Hyundai i10 a este unul dintre cele mai căutate modele ale segmentului mini și, în ciuda faptului că unii producători auto părăsesc segmentul din cauza marjelor mici, Hofmann anunță că Hyundai prevede o cerere puternică pentru mașinile de clasă A în Europa.

Hyundai i10

Conform Jato Dynamics modelul i10 a reprezentat peste 14% din totalul de 555.000 de mașini vândute de Hyundai în Europa anul trecut, iar statisticile interne ale Hyundai arată că, la debutul său în 2008, au fost vândute peste 1,1 milioane de unități.

O ciudățenie a noului Hyundai i10 este lipsa unei versiuni electrice sau, măcar, electrificate. E drept că vehiculul dispune de un sistem de recuperare a energiei cinetice, dar asta e încă departe de ideea unui hibrid. Declarativ, motivul neelectrificării micului i10 este accesibilitatea. Mai exact, studiile Hyundai arată că în acest segment clienții caută prețuri cât mai reduse, iar adaptarea unui sistem hibrid sau electric ar fi impus o creștere majoră a costurilor.

Cu toate acestea, șefii companiei recunosc că, în viitorul nu foarte îndepărtat, vor trebui să electrifice o parte importantă a gamei pentru a respecta plafonul de emisii impus de autoritățile europene.

Chiar dacă nu face parte încă din zona vehiculelor „verzi”, i10 a devenit mai atrăgător pentru cumpărătorii tineri grație îmbunătățirii conectivității și caracteristicilor de infotainment. „Profilul actual de vârstă al cumpărătorilor i10 nu este atât de tânăr pe cât ne-am dor”, a explicat Hofmann. Tocmai de aceea, noile dotări ale i10 includ un ecran tactil de 8 inch (opțional), integrare Apple Car Play și Android Auto, încărcare wireless și sistem telematic Hyundai Bluelink cu modem încorporat 4G.

Ca parte a promisiunii Hyundai de a furniza „cel mai înalt standard de siguranță” din segment, o serie de caracteristici de siguranță și asistență a șoferului i10 se află acum în dotarea standard. Acestea includ asistența pentru menținere benzii de rulare, sistem de evitare a coliziunilor frontale și multe altele.

Noul Hyundai i10 poate fi comandat cu unl dintre cele două motoare alimentate cu benzină, o unitate de 1.0 litri și 66 CP sau una de 1.2 litri cu 83 CP. Ambele versiuni pot fi echipate cu o transmisie manuală cu cinci trepte sau cu una automată tot cu cinci trepte automate automate.

Hyundai i10

Articole similare

Primul Lamborghini electric va fi un GT cu 2+2 locuri. Debutul a fost fixat pentru 2028

Mihai Morcovescu

Noul Volkswagen Golf R facelift debutează cu până la 333 CP și 270 km/h

Mihai Morcovescu

Primul Jeep EV din istorie – schimbare de macaz

Filip Sîrbu

Leave a Comment