
This image has been optimized for a calibrated screen with a Gamma of 2.2 and a colour temperature of 6500°K
La volanul lui Koenigsegg One1 se afla unul dintre piloții companiei suedeze. În urma evenimentului de pe circuitul de la Nurburgring a rămas o urmă neagră de frânare, pe o distanță de 200 de metri. Bineînțeles, un parapet lăsat decoltat și un One1 ciufulit, pe mâna celor de la intervenții.

This image has been optimized for a calibrated screen with a Gamma of 2.2 and a colour temperature of 6500°K
Numele modelului One1 provine de raportul kilograme/putere, în acest caz, 1:1, pentru că bolidul cântărește 1360 kg, iar herghelia numără exact 1360 CP. Oare, acesta să fi fost motivul întâmplării nefericite sau virejele pre strânse, în S?

This image has been optimized for a calibrated screen with a Gamma of 2.2 and a colour temperature of 6500°K
Se pare că suedezii de la Koenigsegg produseseră până acum 7 exemplare One1. Astfel, au mai rămas doar 6 în stare de funcționare.

This image has been optimized for a calibrated screen with a Gamma of 2.2 and a colour temperature of 6500°K

This image has been optimized for a calibrated screen with a Gamma of 2.2 and a colour temperature of 6500°K
1 comment
Am inteles ca cei de la Koenigsegg au declarat ca masina va fi reconstruita.