Spaniolii de la Cupra vor aduce la Salonul Auto de la München de luna viitoare un nou concept, care a fost botezat Tindaya.
Evenimentul IAA Mobility va fi, astfel, cadrul perfect pentru a dezvălui în premieră mondială noul prototip.
Noul Cupra Tindaya prefigurează noul limbaj estetic al mărcii

La show-ul auto din München, Cupra va aduce întregul său portofoliu de modele. Este vorba despre Ateca – prima mașină care a purtat vreodată sigla Cupra, Leon – recent îmbunătățit și Formentor – primul model dezvoltat exclusiv de marca spaniolă și cel mai bine vândut vehicul al companiei până în prezent.



De asemenea, la standul spaniolilor vor mai putea fi admirate Born, primul vehicul 100% electric al mărcii, Tavascan – un SUV coupe complet electric și Terramar, SUV-ul sportiv al producătorului.
Pe lângă modelele deja consacrate din portofoliu, brandul iberic de performanță va expune în cadrul salonului din capitala bavareză și noul concept Tindaya. Acesta a fost denumit după un munte vulcanic care se situează pe insula Fuerteventura, din Oceanul Atlantic, a doua ca mărime din arhipelagul Insulelor Canare. Roca vulcanică în nuanțe de cupru reflectă semnătura mărcii, în timp ce forma brută se „conectează” cu materialele și cu texturile limbajului de design al producătorului.
Deși nu au fost publicate deocamdată detaliile tehnice despre noul Tindaya, reprezentanții mărcii au precizat că acest concept anticipează viitorul limbaj de design pe care îl vor adopta modelele de nouă generație pe care Cupra le va produce în următorii ani, oferind primele indicii asupra direcției estetice pe care o va urma brandul spaniol.