AUTOpro
Generale

Hyundai sarbatoreste inovatia in cadrul evenimentului “Saptamana Designului de la Milano”

Hyundai a sustinut tinerii talentati, in cadrul celui mai dinamic festival dedicat design-ului si creativitatii: Saptamana Design-ului de la Milano (8-13 aprilie).

Editia organizata anul curent marcheaza al patrulea an in care Hyundai este implicat in cel mai important eveniment de design din Italia. Cu acest prilej, renumitul Institut European de Design (IED) a prezentat conceptul PassoCorto, proiect realizat de catre studentii institului si comandat de catre Hyundai.

PassoCorto, concept dezvaluit luna anterioara in cadrul Salonului Auto International de la Geneva, a fost expus in incinta Institutului European de Design de la Milano, cu ocazia evenimentului Saptamana Design-ului. Comandat de catre Hyundai, conceptul sportiv ultra-usor a fost proiectat de catre o echipa formata din 16 studenti ai Institutului European de Design din Torino, care i-au conferit un aspect compact, similar modelelor italiene cu ampatament ingust. Conceptul este un coupe cu doua locuri si motorizare medie, avand o lungime de 4100 mm si o greutate de doar 840 Kg.

“Design-ul reprezinta principalul argument pentru care clientii europeni aleg autovehiculele Hyundai. Din acest motiv, suntem incantati sa incurajam tinerii talentati din Europa, viitori designeri auto.  Conceptul PassoCorto este rezultatul unei colaborari extraordinare si speram sa inspire viitoarea generatie de designeri”, a declarat Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europa.

Saptamana anterioara, campusul Institului European de Design de la Milano a gazduit o prezentare si o masa rotunda deschisa publicului, avand ca tema “Tinerete.Creativitate. Munca”. Luca Borgogno, Senior Designer al Pininfarina si executiv al Institutului European de Design de la Torino, impreuna cu Nicola Danza, Exterior Design Manager al Centrului European de Design Hyundai din Europa au prezentat modelul PassoCorto si au impartasit din experienta lor profesionala tinerilor studenti la design auto.

In ultimul deceniu, Saptamana Designului FuoriSalone de la Milano, care reprezinta o serie de mici evenimente distincte, a dobandit o si mai mare popularitate in randul publicului. Anul acesta, mai mult de 950 de evenimente publice au fost estimate sa aiba loc in studiouri de design, universitati si galerii de arta din proximitatea orasului, fiind urmarite de aproximativ un milion de persoane.

Din anul 2011, Hyundai a fost sponsorul principal al website-ului dedicat salonului: www.fuorisalone.it. Portalul on-line si cel destinat dispozitivelor mobile – “alimentate de catre Hyundai” – este sursa-cheie de referinta pentru vizitatorii locali si internationali in timpul Saptamanii Design-ului.

Incepand cu 2012, Hyundai este de asemenea implicat in cadrul programelor “Abilitati pentru viitorii si remarcabilii tineri antreprenori”. Initiativa “Abilitati pentru viitor” are rolul de a reduce decalajul dintre educatie si cererile de pe piata locurilor de munca, in timp ce programul adresat viitorilor tineri intreprinzatori ajuta studentii sa isi puna in practica afacerile visate, prin oferirea suportului financiar si moral.

Articole similare

Noul Peugeot 2008 a debutat pe piața românească

Island Time: Ulla Johnson Shares Her Travel Diary From Greece

Mihai Predescu

Harman și NXP extind parteneriatul din zona V2V și OTA

Filip Sîrbu