Noul Levante Hibrid respectă o rețetă interesantă pentru electrificare, așa cum veți putea descoperi în nr. 87 testul in extenso cu noul Ghibli Hibrid. Acum să descoperim noul SUV.
Levante Hibrid combină motorul de 4 cilindri, 2 litri cu un sistem hibrid de 48 volți pentru a recupera energia în timpul decelerării și frânării. Mașina hibridă cântărește mai puțin decât echivalentul motorului cu 6 cilindri (atât diesel, cât și benzină) și, mai ales, are o distribuție a greutății și mai bună, deoarece bateria este lasată în partea din spate, fără a compromite capacitatea de încărcare, echilibrând în mod optim masele vehiculului. Toate concepute pentru a face ca Levante Hibrid să fie și mai agil și mai distractiv de condus.
Datorită unei puteri maxime de 330 CP și a unui cuplu de 450 Nm livrate de la doar 2.250 rpm, datele de performanță ale noului Levante Hibrid, disponibile doar cu tracțiune integrală, sunt impresionante.
Maserati Levante Hibrid – timid, dar curajos
În timpul conferinței care ne-a prezentat în premieră noul Levante Hibrid, oficialii Maserati ne-au mărturisit că alegerea acestui sistem mild hibrid face parte din respectul mărcii față de timpul clienților. O soluție PHEV ar fi presupus timp suplimentar petrecut la priză, așadar aceasta n-a fost o opțiune.
Maserati Levante Hibrid este mai rapid decât un vehicul pe motorină, mai durabil decât un vehicul pe motorină sau benzină și unic prin caracteristicile sale specifice.
Vestea bună este că variantele V6 și V8 nu vor fi înlocuite, însă dieselul dispare complet din 2022. Unitățile mai mari vor fi, însă, electrificate și ele.
Prețul pentru Levante Hibrid va fi aproape de cel practicat pentru varianta pe motorină.
Printre caracteristicile principale de reținut se numără: motorul turbo de 2 litri cu eBooster și BSG 48V, 0-100 km/h în 6 secunde, emisii CO2 de 231 g/km, transmisie ZF în 8 trepte, tracțiune integrală cu diferențial mecanic.
Maserati Levante nu este singurul SUV din portofoliul mărcii italiene, întrucât în curând gamei se va alătura Grecale.
Maserati are acum o gamă completă care include motoare benzină V6 și V8, motoare hibride cu 4 cilindri și diesel V6, cu tracțiune spate și tracțiune integrală. Prestigiul gamei a fost recent îmbunătățit și mai mult prin introducerea noii colecții Trofeo, care cuprinde Ghibli, Quattroporte și Levante, echipate cu puternicul motor V8 de 580 CP. Vârful de gamă este noua super-mașină sport MC20, alimentată de motorul Nettuno V6 de ultimă generație, care încorporează tehnologii derivate din F1.