Uber Advanced Technologies Group – numele întreg pentru divizia de proiecte avansate a companiei de ride-sharing – se ocupă și de flota de camioane autonome moștenită odată cu achiziția startup-ului Otto (deținut de fostul lor inginer șef al proiectului autonom, destituit și dat afară în urma scandalului cu tehnologia LiDar aparent furată de acesta de la Google/Waymo). Iar recent compania a anunțat implementarea unei noi versiuni a tehnologiilor autonome pentru camioanele de mare tonaj, aflată în faza de dezvoltare și testare.
Noul model include printre altele un sistem LiDAR pe 64 de canale – o noutate absolută pentru camioanele Otto – iar de acum încolo Uber ATG a renunțat și la orice fel de branding Otto, în urma unei dispute pe trademark cu o companie Canadiană și a problemelor legale mai sus menționate. Noul truck Uber ATG are parte de numeroase îmbunătățiri la nivel de componente hardware și software, precum și de o clasificare specifică ca Level 2 – adică la nivel cu tehnologia Autopilot oferită pe modelele actuale Tesla, ca punct de referință.