Aceeași denumire, dar cu totul nou
Peugeot a făcut publice primele informații și imagini cu noua generație 308, care iată, își păstrează denumirea. Acesta folosește noua platformă EMP2, ceea ce o face o mașină extrem de compactă cu o lungime de 4,25 m și 1,46 metri înălțime. Datorită conceptului modern și a proporționării optime a dimensiunilor, portbagajul măsoară însă 470 de litri. În plus, noua generație cântărește cu 140 de kilograme mai puțin decât vechiul 308, ceea ce îi aduce un avantaj în domeniul performanțelor dinamice și de consum. Astfel, cea mai eco versiune are emisii CO2 de doar 85 g/km.
Habitaclul dispune de i-cockpit, tehnologie ce a permis aranjarea într-o manieră intuitivă a tuturor comenzilor, în timp ce instrumentele de bord se privesc pe deasupra volanului, întocmai ca la fratele mai mic 208. La ergonomia postului de conducere contribuie și instrumentele head-up, astfel șoferul având posibilitatea de a citi toate informațiile fără a-și îndepărta privirea de la drum. Consola centrală înglobează un touch screen de 9.7 inch.
Noul Peugeot 308 va fi prezentat oficial cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din septembrie, modelul urmând să fie construit la fabrica Peugeot din Sochaux, Franța.