AUTOpro
Generale Green car Stiri

Nissan a primit într-o lună peste 17.000 de comenzi pentru noul sedan electric N7

Nissan anunță un succes notabil pe piața chineză cu noul său sedan electric N7, într-un moment în care competiția pe piața vehiculelor electrice se intensifică la nivel global.

Lansat oficial în luna aprilie, modelul cu emisii zero a strâns deja peste 17.000 de comenzi până la finalul lunii mai, o performanță remarcabilă pentru marca japoneză, mai ales în contextul unei game EV care, până acum, nu s-a bucurat de succesul așteptat.

Nissan a înregistrat deja 17.215 de comenzi pentru noul sedan N7 EV

Nissan

Spre deosebire de SUV-ul cu emisii zero Ariya, care a avut vânzări modeste pe mai multe piețe, și de modelul Leaf EV, care va primi curând o nouă generație, noul Nissan N7 pare să ofere ceea ce clienții își doresc, cel puțin în China, acolo unde va fi lansat pentru început.

Potrivit informațiilor publicate de Nissan, aproximativ 70% dintre comenzi provin de la clienți care achiziționează pentru prima dată un model al brandului. Această statistică sugerează un interes crescut pentru noua abordare a mărcii japoneze în segmentul electric.

Interesant este că N7 se evidențiază în cadrul parteneriatelor Nissan din China, fiind lider de vânzări în rândul acestora și ocupând locul al doilea între vehiculele electrice de clasă medie și mare cu un preț de sub 200.000 de yuani, echivalentul a aproximativ 24.300 de euro. Deși Nissan nu a precizat exact perioada de referință pentru acest clasament, este probabil vorba despre datele din luna mai.

Pentru a satisface nevoile variate ale consumatorilor chinezi, N7 este disponibil în trei versiuni: Max, Pro și Air. Versiunile Max și Pro oferă două tipuri de baterii și costă la prețuri cuprinse între echivalentul a 14.630 și 18.300 de euro.

Nissan N7 va ajunge și în Europa

Planurile companiei cu noul Nissan N7 nu se limitează la piața chineză. Niponii au anunțat oficial că intenționează să comercializeze berlina electrică la scară globală, dar nu au oferit detalii privind calendarul lansării sau regiunile vizate. Totuși, un lucru pare sigur: piața americană nu se află pe această listă, cel puțin deocamdată.

În schimb, Europa devine un pariu din ce în ce mai probabil, iar contextul susține această ipoteză. Mazda, de exemplu, a început deja procesul de globalizare pentru SUV-urile sale electrice produse în China EZ-6 și EZ-60, inclusiv pe piețele europene. Iar, odată cu lansarea Mazda 6e, succesorul electric al popularului sedan Mazda 6, trendul este clar, și anume tot mai multe mărci japoneze își reconfigurează strategiile pentru a profita de avantajele producției în China și pentru a răspunde cererii tot mai mari din Europa.

În România, unde interesul pentru vehiculele electrice s-a temperat în ultimele luni, apariția unui model precum Nissan N7, cu un preț competitiv, design modern și autonomie decentă, ar putea reaprinde interesul publicului. Rămâne de văzut când va ajunge pe piața europeană.

Sursa: Carscoops

Articole similare

CE a aprobat alocarea a 53 mil. euro de către România pentru stații de încărcare destinate mașinilor electrice

Robert Stan

Acesta este noul MINI Cooper Cabriolet: acoperiș textil retractabil și până la 204 CP

Mihai Morcovescu

Citroen începe campania de promovare pentru C5 Aircross SUV Hybrid

Robert Stan