AUTOpro
Generale

Campanie promoțională Opel în cadrul Salonului Auto Moto

Luna aprilie aduce publicului interesat de marca Opel cea de-a patra ediţie a campaniei anuale Opel 24H. În cadrul acesteia, clienţii sunt aşteptaţi la partenerii Opel din toată ţara în intervalul 4 – 5 aprilie pentru a beneficia de oferte unice în an.

În 2014, acţiunea deja devenită tradiţională propune atât modele la preţuri speciale, cât şi alte beneficii. În cadrul campaniei, modelul Opel Corsa are un preţ începând cu 7.965 euro cu TVA, pentru achiziţionarea în leasing şi prima de casare inclusă. În aceleaşi condiţii, Opel Antara este disponibil la preţuri începând de la 17.250 euro cu TVA, iar restul gamei este disponibilă, de asemenea, cu oferte avantajoase.

Ca în fiecare an, oferte speciale de finanţare însoţesc propunerile privind modelele Opel. Poliţa CASCO asociată modelelor din campanie are în acest interval un preţ cu 15% mai mic, iar acum oferta de accesorii beneficiază de 30% reducere. Clienţii sunt aşteptaţi în reţeaua Opel din toată ţara, în cele 34 de showroomuri ale partenerilor mărcii.

Gama Opel, prezentă la Salonul Auto Moto 2014 din Bucureşti

De la ADAM la Antara, Opel expune modele reprezentative la standul dedicat mărcii din cadrul evenimentului din Piaţa Constituţiei. Noul Opel Insignia, ce a avut lansarea în România la finalul anului trecut, este prezent atât în versiunea de caroserie 5 uşi, cât şi în varianta Country Tourer, crossover-ul care acoperă o nişă în segmentul clasei medii.

Prezent pe perioada salonului este şi SUV-ul subcompact Mokka, apreciat în România, dar şi un mare succes european: modelul a trecut recent de pragul de 200.000 de unităţi comandate în doar 18 luni de la lansare. Cealaltă propunere Opel din categoria SUV, modelul Opel Antara, este la rândul lui expus pe parcursul evenimentului la standul Opel. Alături de versiuni ale Insignia, ambele modele beneficiază în această perioadă de oferta „4×4 cadou”, în cadrul căreia sistemul de tracţiune integrală este oferit gratuit.

O reprezentare exinsă are şi familia Astra, prezentă cu versiunea sedan, 5 uşi, dar şi varianta sportivă pregătită de divizia Opel Performance Center, Astra OPC, cu o putere de 280 CP.

Gama de utilitare uşoare Opel este expusă la exterior, toate modelele comerciale fiind reprezentate. Combo, Vivaro şi Movano vor fi prezente în câteva din formatele disponibile, toate soluţiile propuse de Opel putând fi consultate la partenerii dedicaţi.

Articole similare

Honda și Sony vor construi din 2026 mașini electrice pe o platformă comună

Mihai Morcovescu

EXCLUSIV – Interviu Stella Li, vicepreședinte executiv BYD: „Inovația este în ADN-ul nostru. Avem cea mai mare echipă de cercetare și de dezvoltare din lume”

Mihai Morcovescu

Ghidul vânzătorului: Cum să vinzi o mașină rulată rapid și la prețul dorit