La patru ani de la lansare, primul SUV SEAT, Ateca, vine cu o nouă imagine și un upgrade consistent la nivel de tehnologie.
SEAT Ateca, primul SUV SEAT în adevăratul sens al cuvântului a împlinit 4 ani de la lansare, ocazie pentru un facelift estetic si tehnic. Prezentat în 2016, SEAT Ateca a primit imediat premiul Best Buy Car of Europe 2017 din partea juriului european AUTOBEST și, până acum, a arătat că a meritat acest titlu. În cei 4 ani de carieră, SUV-ul compact al constructorului spaniol a înregistrat vânzări de peste 300.000 de exemplare.
SEAT a desenat o nouă parte frontală pentru Ateca, SUV-ul spaniol afișând un spoiler față redesenat, mai complex atât la nivelul părții superioare, cât și în zona inferioară, cu proiectoare mai mici și mai bine integrate. Sunt oferite faruri cu LED, stopuri cu LED în echiparea standard și semnalizatoare dinamice. Redesenarea spoilerului frontal și a celui din spate a dus la creșterea cu 18 mm în lungime.
La interior se remarcă apariția SEAT Digital Cockpit, tabloul de bord digital de 10,25 inch, completat de display-ul multimedia oferit fie cu diagonala de 8,25 inch sau 9,2 inch, în echipările superioare. Noul sistem multimedia oferă conectivitate CarPlay și Android Auto wireless și porturi USB-C luminate. Interacțiunea este acum naturală la nivel vocal, sistemul reacționând la cuvintele “Hola Hola” pentru a primi comenzi legate de navigație sau sistemul audio. Aplicația SEAT Connect permite acum controlul anumitor parametri, cum ar fi încuierea sau deblocarea portierelor, poziția pe hartă a mașinii, nivelul combustibilului și chiar trimiterea de alerte dacă cel căruia i-ați împrumutat mașina conduce prea repede. Totul pe telefonul mobil.
Motorizările rămân, în mare parte aceleași. Cei care preferă propulsoarele pe benzină au la dispoziție motorul de 1,0 litri, în varianta de 110 CP (cutie manuală), motorul de 1,5 litri și 150 CP (manuală sau DSG) și motorul de 2 litri și 190 CP standard cu DSG și sistemul de tracțiune integrală 4Drive.
La capitolul diesel, SEAT a făcut o modificare importantă. A retras din ofertă motorul de 1,6 litri TDI care oferea 115 CP și l-a înlocuit cu unul de 2 litri și aceeași putere. Cea mai puternică versiune diesel este cea de 2 litri cu 150 CP.