La un an de când a prezentat pentru prima dată noul logo Dacia, constructorul autohton anunță că, începând din 16 iunie 2022, noua identitate vizuală va fi introdusă simultan pe toată gama.
Premiera mondială a emblemei „Dacia Link” a avut loc la jumătatea anului trecut, când Dacia a introdus noul logotip în comunicare, pentru ca la început de 2022 rețeaua de showroom-uri să adopte ceea ce devine de azi identitatea de marcă de la A la Z.
Pe lângă emblema „Dacia Link”, compusă din literele D și C stilizate, alăturate una lângă cealaltă asemenea elementelor ce formează un lanț, și care va apărea inclusiv pe jante, toate modelele Dacia vor primi modificări la nivelul calandrului, al părții din spate și al volanului.
În același timp, este abandonată treptat folosirea accesoriilor cromate sau a meterialelor din piele naturală, fiind promovată astfel abordarea rațională a modului în care vehiculele sunt utilizate.
Fiecare dintre aceste elemente produce un efect de reînnoire a întregii game, una ce oricum era dintre cele mai tinere din toată oferta europeană de automobile. Cele mai vechi modele din gama curentă Dacia sunt Logan și Sandero / Sandero Stepway, introduse pe piață la sfârșit de 2020. A urmat apoi Spring, Duster facelift și Jogger, așa că niciuna dintre mașinile Dacia actuale nu este mai veche de 2 ani și jumătate.
Revenim la subiectul de azi și vorbim inclusiv despre introducerea unei nuanțe noi – „Gris Mégalithe”, în care vor fi vopsite barele de pavilion, scuturile de protecție din față și spate, precum și carcasele oglinzilor exterioare ale modelelor Sandero Stepway, Spring și Duster.
Totodată, pentru a accentua apropierea mărcii Dacia de mediul înconjurător, de natură, orice model Dacia poate fi ales în noua culoare pentru caroserie „Lichen Kaki”. Aceasta pune în valoare și mai tare valorile esențiale ale companiei ce oferă clienților vehicule robuste și fiabile, cu un grad ridicat de polivalență.
„Prezentarea noii identități vizuale pe toate modelele gamei Dacia reprezintă cel de-al treilea şi ultimul capitol al strategiei lansate în urmă cu mai mult de un an. Acest nou univers vizual reflectă valorile noastre – simplitate, robusteţe, spirit autentic– sub o formă mai afirmată şi mai modernă. Noua identitate reprezintă un impuls vizibil pentru Dacia în îndeplinirea ambiţiilor sale”, a declarat Denis Le Vot, Director General Dacia.
David Durand, Director Design Dacia, ne transmite că „Noul logotip exprimă caracterul esenţial al mărcii. Totodată, sigla „Dacia Link”, inspirată din universul mecanic, evocă simplitate, robusteţe şi conexiune, fiind astfel un simbol puternic al comunităţii clienţilor Dacia.”
Menționăm că începând cu data de 16 iunie 2022 vor fi deschise și comenzile pentru modelele Dacia care vor integra noua identitate de marcă, primele livrări urmând a fi efectuate înainte de sfârșitul anului curent.
Salonul Auto de la Paris, din octombrie 2022, va marca locul și momentul în care noua gamă Dacia va fi prezentată fizic în mod oficial.