AUTOpro
Industrie

Castrol lansează noua sa strategie privind sustenabilitatea – PATH360

Strategia Castrol PATH360 are scopul de a ajuta la asigurarea unui viitor mai sustenabil.

Pentru a atinge obiectivele Acordului de la Paris privind schimbările climatice, lumea va avea nevoie de îmbunătățiri în ceea ce privește eficiența energetică la utilizatorii finali. Conform unei estimări, aceste îmbunătățiri pot asigura aproape 40% din reducerile de emisii de gaze cu efect de seră (GES) necesare. În prezent, aproximativ un sfert din energia lumii se pierde prin frecare, coroziune și uzură.

Din momentul în care a fost creat, Castrol s-a dedicat furnizării de produse care ajută la economisirea energiei prin combaterea frecării, reducerea coroziunii şi minimizarea uzurii, oferind performanţe ridicate cu eficienţă sporită.

Noua strategie Castrol PATH360:

  • Adoptă gândirea circulară – prin analizarea ciclului de viață al produselor existente și noi ale Castrol, pentru a vedea cum pot fi îmbunătățite, extinse, reutilizate sau reciclate.
  • Susține cu produse şi servicii sectoarele noi și în creștere, precum energia regenerabilă şi mobilitatea electrică.

Cele trei domenii de interes ale strategiei Castrol PATH360 și cele trei obiective pentru anul 2030 sunt:

  1. Reducerea deșeurilor – continuând să ajute clienții să economisească energie, să reducă deșeurile și cantitatea de ape uzate pentru clienții comerciali, precum și să înjumătățească amprenta de plastic a companiei Castrol.
  2. Reducerea emisiilor de carbon – Castrol își propune să înjumătățească intensitatea netă a emisiilor de carbon pe litru pentru produsele sale.
  3. Obiectivul de îmbunătăţire a vieţilor oamenilor din întreaga lume, inclusiv prin programe pentru neutralizarea emisiilor de carbon și alte activități.

Reducerea emisiilor de carbon de-a lungul ciclului de viaţă

Pentru a dezvolta strategia PATH360, în 2020 Castrol a realizat prima evaluare a inventarului său de gaze cu efect de seră, în conformitate cu protocolul GHG care vizează domeniile 1, 2 şi 3. Castrol a identificat factorii cheie pentru îmbunătățire și reducerea emisiilor de carbon la nivelul ciclurilor de viață ale produselor sale.

Castrol își propune să ofere performanțe ridicate, cu un nivel mai redus de emisii de carbon de-a lungul ciclului de viață prin îmbunătățirea eficienței operaționale și explorarea oportunităților de tranziție la energie regenerabilă. De asemenea, Castrol colaborează cu furnizorii săi pentru a achiziționa materii prime cu o amprentă de carbon redusă și pentru a reduce cantitatea de ambalaje și colaborează cu partenerii săi pentru a influența ce se întâmplă cu produsele după utilizarea de către clienți.

De exemplu:

  • Trei dintre fabricile Castrol au trecut la electricitate regenerabilă în 2020.
  • Noul design ușor al bidonului Castrol folosește mai puțin plastic, ceea ce va economisi 7.000 de tone pe an până în 2023, fiind optimizat pentru distribuție.
  • Castrol a început să optimizeze formulele pentru a furniza mai puține emisii de carbon de-a lungul ciclului de viață.

Certificat în neutralizarea emisiilor de dioxid de carbon

În 2014, Castrol a devenit prima marcă din lume care a oferit un lubrifiant cu o amprentă de carbon neutră, Castrol PROFESSIONAL, în conformitate cu PAS2060. Din acel moment, Castrol a continuat să își extindă oferta de produse cu amprentă de carbon neutră pentru autovehicule, vehicule comerciale și turbine eoliene.

În conformitate cu strategia de sustenabilitate Castrol PATH360, Castrol intenționează să-și mărească oferta de produse cu amprentă de carbon neutră, inclusiv o marcă de produse cu plumb dedicată sectoarelor auto, industrial, naval și energetic, precum și toate produsele comercializate de Castrol în Australia, Noua Zeelandă și Vietnam, în 2021.

Pentru a-și îndeplini programul de neutralizare a emisiilor de dioxid de carbon, Castrol cumpără credite de carbon de la BP Target Neutral, care susţine şi contribuie la un portofoliu de proiecte de reducere, evitare şi eliminare a emisiilor de carbon în întreaga lume. Aceste proiecte au beneficii suplimentare care susţin Obiectivele de dezvoltare durabilă ale ONU, îmbunătățind vieților a milioane de oameni printr-o sănătate mai bună, muncă în condiții decente, instruire şi egalitate de gen.

Mandhir Singh, vicepreședinte senior al companiei Castrol, a afirmat: „Abordarea noastră este un mod de gândire holistic, de ansamblu, la 360 de grade. PATH360 nu începe de la zero, ci se bazează pe munca pe care o facem de ani de zile, aducând totul laolaltă într-un program de sustenabilitate integrat. Știm că mulți dintre clienții noștri caută oferte mai sustenabile și ajutor pentru obiectivele lor în materie de sustenabilitate, iar acest program este conceput pentru a oferi exact aceste lucruri.”

La un nivel superior Castrol, BP a stabilit o serie de obiective de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră pentru anul 2030, pentru a susține ambiția sa de a deveni o companie cu emisii nete zero până în anul 2050, sau mai devreme, și pentru a ajuta lumea să ajungă la emisii nete zero. BP nu intenționează să se bazeze pe compensări pentru a îndeplini aceste obiective pentru 2030.

Articole similare

Volkswagen, detronat la vânzări de Stellantis în Europa

Florin Amariei

Carlos Tavares despre Stellantis: „Great, rather than big”

Dan Vardie

Tesla Roadster, amânat de Musk până în 2023

Florin Amariei

Leave a Comment