AUTOpro
Industrie

Castrol lansează Luna Mecanicii Naționale

Castrol a lansat Luna Mecanicii Naționale, o nouă campanie care își propune să susțină recunoașterea abilităților și angajamentului service-urilor independente locale și a mecanicilor lor, care mențin comunitățile din întreaga Românie în mișcare, lucru ce s-a dovedit a fi o reală în timpul pandemiei.

În cadrul competiției, Castrol invită clienții din România să își nominalizeze mecanicii sau service-urile locale preferate, recunoscându-le astfel implicarea de până acum. Tot ce trebuie să facă este să îi nominalizeze argumentându-și alegerea.

Atât clienții, cât și mecanicii pot câștiga astfel numeroase premii, cei din urmă având șansa inclusiv a unei experiențe virtuale F1 de neegalat.

Ambasadorii Castrol din sporturile cu motor – pilotul F1 Esteban Ocon, campionul de raliu și rallycross Petter Solberg și pilotul de curse Alex Marquez – s-au implicat și ei în campanie, lansând pe rețelele de socializare Luna Mecanicii Naționale și încurajând publicul să se implice.

Articole similare

Efectul Trump: Tesla a atins o valoare de piață de peste un trilion de dolari

Mihai Morcovescu

Porsche atinge o valoare de piață de 85 de miliarde de euro și devine cel mai valoros producător auto din Europa

Mihai Morcovescu

ACAROM: piața mașinilor noi din România a scăzut în luna septembrie cu peste 11%

Mihai Morcovescu

Leave a Comment