Audi a confirmat că următoarea generație a modelului de performanță RS6, care va sosi în 2026, va marca o dublă premieră tehnologică.
În primul rând, acesta va păstra emblematicul motor V8 într-o versiune electrificată, iar pe de altă parte, va introduce o variantă complet electrică.
Viitorul Audi RS6 va fi oferit în ambele versiuni de caroserie


Într-un context în care electrificarea devine o direcție obligatorie în industria auto de performanță, viitorul Audi RS6 va face tranziția către era hibridă și electrică fără a renunța la ADN-ul său sportiv, atât de apreciat de fanii mărcii și nu numai.
Versiunea hibridă va fi un plug-in hybrid ce va combina motorul V8 termic cu un propulsor electric, beneficiind de o arhitectură PPC. De partea cealaltă, varianta 100% electrică va fi dezvoltată pe platforma PPE, aceeași care este utilizată și de A6 e-tron, ceea ce înseamnă că va livra aproximativ 670 CP și va integra o baterie de 94,8 kWh.
Acest pas firesc, ținând cont de trendul global de piață, vine în contextul în care Audi se pregătește pentru eliminarea graduală a automobilelor dotate exclusiv cu motoare cu ardere internă, însă fără a compromite performanța, un element definitoriu al gamei RS.

În același timp, noul RS6 va fi disponibil în două versiuni de caroserie, atât Sedan, cât și Avant (break), o configurație care nu a mai fost oferită din 2010. Această decizie reflectă intenția oficialilor din Ingolstadt de a atrage un public mai larg și de a capitaliza pe tendința creșterii cererii pentru modelele electrice de înaltă performanță.
Cu această mișcare, Audi RS6 intră într-o nouă eră, în care tradiția V8 se întâlnește cu inovația electrică, marcând un moment de referință pentru viitorul diviziei RS și al mărcii germane în general.

