AUTOpro
Interviuri AUTO pro Exclusiv Stiri

EXCLUSIV – Interviu Michael Shu, CEO BYD Europa: „Ne concentrăm pe preferințele clienților europeni!”

În cadrul unui interviu organizat cu ocazia testelor cu BYD ATTO 2, CEO-ul BYD Europe, Michael Shu, a oferit informații valoroase pe care le puteți afla din rândurile de mai jos. Discuția a atins diverse aspecte, de la strategia de piață și așteptările de vânzări, până la caracteristicile unice ale vehiculului și planurile de producție.

Interviu de Dan Vardie

Michael Shu a deschis discuțiile vorbind despre o piața europeană și a subliniat natura dinamică a acesteia, menționând provocările legate de cota de piață și impactul reglementărilor privind emisiile de CO2, care determină producătorii auto să promoveze vânzările de vehicule electrice (EV) pentru a evita penalitățile. Însă prețurile fluctuante ale energiei în Europa, în special în țări precum Marea Britanie și nordul Europei, adaugă un strat suplimentar de complexitate peisajului pieței.

În ceea ce privește poziționarea pe piață, BYD își propune să ocupe o cotă de piață adecvată pentru ATTO 2, având în vedere că este primul SUV din segmentul B al mărcii. În ciuda provocărilor, BYD se așteaptă ca performanța ATTO 2 să fie la fel de bună ca și celelalte produse lansate anterior, datorită prețului competitiv, designului, calității și tehnologiei integrate.

Michael Shu a amintit și de Tehnologia DM-i (Dual Mode intelligent) de la BYD, care a primit feedback pozitiv, modelul SEAL DM-i înregistrând un volum mare de vânzări în țări precum Spania. Astfel, BYD are în vedere introducerea mai multor mașini cu tehnologie DM-i pe piața europeană, deși procesul de omologare poate dura mai mult. Deși ATTO 2 nu va avea inițial tehnologia DM-i, BYD ia în considerare această opțiune pentru viitor.

Conform lui Michael Shu, BYD a colectat activ feedback de la piață, utilizatori, dealeri și jurnaliști pentru a rafina designul și caracteristicile mașinilor sale. BYD ATTO 2 încorporează acest feedback, cu un design interior și o estetică generală adaptate gusturilor europene. Totodată, dinamica de condus a mașinii, inclusiv rigiditatea caroseriei și trenul de rulare, sunt adaptate preferințelor clienților europeni.

Test Drive in premiera cu BYD ATTO 2

Din punct de vedere al preferințelor clienților, Michael Shu spune că ATTO 2 oferă clienților o opțiune suplimentară, dar diferă de alte modele BYD, cum ar fi Dolphin, în ceea ce privește tipul de caroserie și gama de prețuri.

Referitor la concurență, Michael Shu consideră BYD ATTO 2 ca fiind un vehicul unic pe piață, cu tehnologie avansată și performanțe remarcabile, iar prețul competitiv îl face un concurent puternic pe segmentul său. Deși majoritatea pieței europene preferă tracțiunea pe o singură punte motoare, BYD ia în considerare configurațiile 4×4 pentru piețele precum regiunea nordică. În plus, cu toate că inițial sunt disponibile doar patru culori exterioare pentru ATTO 2, BYD este deschis la introducerea mai multor opțiuni în funcție de cererea pieței.

Fără a oferi informații certe, Michael Shu a afirmat că BYD ia în considerare posibilitatea de a produce ATTO 2 în Ungaria, iar decizia depinde de cererea pieței și de factorii lanțului de aprovizionare.

Michael Shu a atins în discuții și partea de sustenabilitate, precizând că BYD se concentrează pe crearea unui model de afaceri durabil, mai degrabă decât pe reduceri pe termen scurt, pentru a asigura succesul pe termen lung și valoarea de revânzare.

În încheiere, putem concluziona că lansarea BYD ATTO 2 reprezintă un pas semnificativ pentru BYD în Europa. Cu accent pe gusturile europene, tehnologia avansată și prețurile competitive, ATTO 2 este gata să aibă un impact semnificativ pe piața SUV-urilor compacte. Angajamentul BYD față de inovație, sustenabilitate și satisfacția clienților poziționează compania pentru o creștere continuă și succes în regiune.

Articole similare

Noi premianți în competiția „Cel mai 4 x 4” ediția 2016

administrator_autopromag

CEO-ul Volkswagen spune că modelele PHEV sunt necesare pe fondul scăderii interesului pentru „electrice”

Mihai Morcovescu

Dacia, campioana revenirii în 2021. Înmatriculările de mașini noi, în creștere

Florin Amariei