AUTOpro
Generale PHEV Stiri

Toyota introduce o serie de actualizări în gama crossover-ului C-HR PHEV

Crossover-ul plug-in hybrid Toyota C-HR a primit o serie de actualizări, iar cea mai importantă dintre acestea este o tehnologie nouă care optimizează condusul și gestionează mai eficient consumul bateriei.

Constructorul de automobile din Japonia anunță că timpul de încărcare este acum mai mic, chiar și în condiții de temperaturi scăzute.

Toyota CH-R PHEV oferă acum o eficiență sporită a consumului de energie

Toyota

Noua generație Toyota C-HR tocmai a primit o actualizare majoră. Niponii au introdus o serie de noutăți exclusiv pe versiunea hibridă cu încărcare la priză Hybrid 220. Aceste îmbunătățiri sunt doar de natură tehnică, nu și pe parte estetică.

Cea mai importantă modificare o reprezintă noul sistem Predictive Efficient Drive. Acesta utilizează date și informații în timp real, bazate pe călătoriile anterioare. Scopul este acela de a optimiza automat funcționalitatea sistemului PHEV pentru o eficiență sporită.

Sistemul analizează condițiile de drum și de trafic prin intermediul navigației mașinii și combină acest lucru cu învățarea continuă a rutelor obișnuite și a stilului de condus al utilizatorului. Sistemul comută automat între modurile hibrid și electric pentru a îmbunătăți autonomia pur electrică în zonele dedicată automobilelor electrice sau cu emisii scăzute. Dacă destinația se află într-o astfel de zonă, sistemul reține suficientă energie pentru a finaliza călătoria în modul electric.

Autonomie mai mare în traficul urban

O altă funcție a noului sistem se numește Predictive Deceleration Support. Aceasta reduce pierderile de energie regenerată, contribuind la îmbunătățirea economiei de combustibil. Folosind informațiile din călătoriile anterioare, datele sistemului de navigație identifică locațiile obișnuite pentru decelerare și reglează automat forța de frânare a motorului pentru a îmbunătăți recuperarea energiei.

Pe autostrăzi sau pe porțiuni de drum cu urcări, care necesită putere suplimentară, sistemul PHEV selectează modul hibrid pentru a încărca bateria în anticiparea unor sarcini mai mari. Astfel, oferă mai multă eficiență în materie de consum de combustibil. Sistemul devine mai eficient pe măsură ce sunt parcurși mai mulți kilometri, permițând o utilizare din ce în ce mai eficientă a energiei.

O altă noutate pentru SUV-ul plug-in-hybrid nipon îl reprezintă sistemul de pre-condiționare a bateriei, care reduce timpul de încărcare chiar și în condiții de temperaturi scăzute. Motorul nu a fost schimbat, astfel că regăsim același benzinar de 2,0 litri și 152 CP. Acesta funcționează în combinație cu un motor electric de 163 CP. De asemenea, bateria de 13,6 kWh este și ea neschimbată.

În schimb, noul sistem de gestionare a energiei a celor de la Toyotapermite acum o autonomie crescută în oraș, de până la 106 kilometri conform regimului de testare WLTP.

Sursa: Toyota

Articole similare

Nissan Juke facelift debutează cu un design revizuit și reintroduce galbenul în paleta de culori (VIDEO)

Mihai Morcovescu

Asociaţia Industriei Auto Germane: piaţa auto europeană va scădea cu 25%

Robert Stan

Noutatile BMW pentru Salonul Auto de la Geneva