AUTOpro
Generale

Noua ŠKODA Rapid Spaceback are cea mai bună valoare reziduală

 Noua ŠKODA Rapid Spaceback se numără printre hatchback-urile compacte cu cea mai bună valoare reziduală din Europa, conform celui mai nou studiu EurotaxGlass realizat în patru ţări europene. Studiul compară cele mai bine vândute modele hatchback compacte cu noua compactă a mărcii ŠKODA care garantează cea mai bună valoare reziduală după trei ani şi 60.000 de km.

De la lansarea sa în septembrie 2013, ŠKODA Rapid Spaceback – primul model hatchback compact al fabricantului ceh – este un important jucător în acest segment auto de volum. Maşina are un design proaspăt şi cele mai bune caracteristici ale mărcii ŠKODA. Ultimul studiu EurotaxGlass confirmă calitatea ridicată a noului model ŠKODA sub aspectul valorii reziduale estimate.

Analiza acoperă pieţele din Germania, Spania, Franţa şi Italia. EurotaxGlass este un furnizor internaţional de servicii pentru domeniul auto. Prin studiul care îi poartă numele, compania previzionează deprecierea modelelor nou introduse pe piaţă. Studiul EurotaxGlass este unanim recunoscut ca fiind un ghid independent în ceea ce priveşte valoarea reziduală a autovehiculelor.

În cel mai nou studiu al său, EurotaxGlass a comparat cele mai vândute modele hatchback compacte: ŠKODA Rapid Spaceback, Hyundai i30, Ford Focus, Citroen 4, Renault Mégane şi Kia Ceed. Pentru toate cele patru ţări, analiza a relevat previziunea că noua ŠKODA Rapid Spaceback va avea cea mai mare valoare reziduală în comparaţie cu celelalte modele, după trei ani de utilizare şi cu 60.000 de km la bord. Valoarea reziduală a modelului ceh este estimată între 41% şi 47%. Una dintre cele mai bune valori, adică 46%, a fost estimată pentru Germania, care este a doua piaţă ca volum pentru ŠKODA în lume.

“Rezultatele excelente în privinţa valorii reziduale confirmă calitatea de vârf şi rata ridicată de menţinere a valorii noii ŠKODA Rapid Spaceback,” a declarat Werner Eichhorn, membru al Consiliului de Administraţie ŠKODA, responsabil pentru Vânzări şi Marketing. “Primul nostru model hatchback compact aduce un suflu proaspăt în segmentul cu cel mai mare volum din Europa şi este maşina ideală pentru tineri, familii şi afacere. Locul întâi în studiul EurotaxGlass este încă un motiv excelent pentru a cumpăra ŠKODA Rapid Spaceback.”

Studiul analizează aspecte precum consumul de combustibil, emisiile de CO2, raportul calitate/preţ, calitatea şi fiabilitatea. În evaluare sunt de asemenea incluse designul şi marca.

Articole similare

Cupra a lansat noile Formentor și Leon actualizate: design revizuit și noutăți tehnice și tehnologice

Mihai Morcovescu

DS Automobiles ne dezvăluie cum va arăta interiorul modelelor care vor fi lansate până în 2030

Mihai Morcovescu

Lansarea lui Dacia Spring este iminentă!

Cătălina Cozma