AUTOpro
Generale Green car Stiri

Chery a testat baterii pentru mașinile electrice timp de 53 de ore în apă sărată

Siguranța bateriilor pentru vehiculele electrice reprezintă un detaliu esențial pentru piața auto, iar chinezii de la Chery reușesc să atragă atenția industriei printr-un test extrem realizat în condiții de umiditate tropicală severă.

A doua etapă a campaniei globale „Extreme Challenge” s-a desfășurat recent în Indonezia, marcând o premieră pentru industria auto chineză și subliniind ambițiile globale ale companiei.

Bateria Chery nu a suferit nici o defecțiune

Chery

Chery continuă să-și consolideze reputația internațională în segmentul vehiculelor electrificate prin testarea în condiții reale și extreme a bateriilor proprii. La Jakarta a avut loc eEtapa a doua a campaniei „Extreme Challenge”, unde modelul TIGGO 8 Pro CSH a fost supus unui test inedit: imersia într-un rezervor cu apă sărată timp de peste 53 de ore, potrivit Batteries News.

Constructorul de automobile din China a simulat situații reale de inundații urbane, care sunt frecvente în regiunile tropicale, punând accent pe comportamentul bateriei în medii cu umiditate ridicată.

Bateria „Guardian”, proiectată și produsă integral de Chery, a rezistat fără scurgeri, scurtcircuite sau emisii termice, iar după test a fost reinstalată pe vehicul, care a pornit imediat și a trecut cu succes testul de rulare. Prezența unor oficiali guvernamentali indonezieni, jurnaliști și experți independenți a oferit evenimentului legitimitate internațională.

Bateria este rezistentă la temperaturi extreme între -30 și +60 de grade Celsius

Testul face parte din strategia Chery „In Somewhere, For Somewhere”, prin care constructorul chinez își adaptează tehnologiile la piețele țintă, ținând cont de specificul climatic și de infrastructură.

Bateria „Guardian” de 48V vine cu certificare IP68, sistem de oprire rapidă în două milisecunde (PSS), monitorizare în timp real și protecție structurală sporită, datorită unei carcase ranforsate cu oțel de 780 MPa. Este proiectată să funcționeze într-un interval termic extins, de la -35°C până la +60°C.

Această etapă de testare urmează altor provocări reușite, precum testul de rezistență la compresie extremă realizat anterior în China, unde SUV-ul TIGGO 8 a suportat greutatea a șapte mașini suprapuse timp de 48 de ore fără nicio deformare. Chery va continua campania globală „Extreme Challenge” cu noi teste în Mexic, Brazilia și Africa de Sud, într-o încercare clară de a-și valida tehnologiile în condiții reale, pe piețele-cheie din afara Chinei, într-un moment în care industria auto globală urmărește cu atenție ascensiunea constructorilor chinezi.

Sursa: Chery

Articole similare

Mini demonstrează calitățile modelului electric Cooper SE tractând o aeronavă Boeing

Dragos Baltateanu

De ce investește Chevron în soia

Florin Amariei

APIA: Înmatriculările de autoturisme noi au scăzut în ianuarie cu peste 19%

Mihai Morcovescu