Mai mulți proprietari de Kona EV spun că sunt nemulțumiți de cum Hyundai se ocupă să înlocuiască modelele care iau foc sau sunt în pericol de a se aprinde spontan.
Hyundai a promis în februarie că va înlocui bateriile din aproximativ 82.000 de Kona EV vândute în ultimii ani, după ce 15 modele au ars.
Compania sud-coreeană nu a pregătit, însă, niciun plan până acum și nici nu și-a anunțat clienții cu privire la cum schimbarea bateriilor se va întâmpla.
„Când i-am întrebat pe cei de la Hyundai când va trebui să îmi aduc mașina pentru înlocuirea bateriei, mi-au spus doar că mă vor pune în vârful listei. Nu mi-au oferit o dată exactă.” a spus un proprietar de Kona EV.
Mai mulți clienți ai companiei s-au plâns de faptul că Hyundai pare să trateze problema cu lejeritate, dar n-au vrut să își dea numele. Aceștia au spus că nu vor să riște ca Hyundai să-i penalizeze.
Răspunsul Hyundai
Compania auto a venit cu un răspuns la această situație. A arătat într-un comunicat oficial că siguranța clienților săi este o „prioritate maximă”.
„Hyundai va continua să ia toate măsurile necesare pentru a-i scuti pe clienți de stresul rechemărilor”, fără a spune exact ce plănuiește să facă.
Cu toate astea, proprietarii de Kona EV din Coreea de Sud vor fi primii care vor beneficia de înlocuirea bateriilor începând cu săptămâna viitoare. Frustrările, însă, continuă să fie vizibile pe rețelele sociale.
Hyundai are și un proces de înfruntat. Peste 170 de proprietari cer despăgubiri în instanță.
Vestea bună rămâne că până acum niciun incendiu nu a rănit pe nimeni.
Bateriile din Hyundai Kona EV sunt produse de LG Chem.