Legendarul Porsche 911 Turbo a primit tratamentul electrificării și deja a început testele pe Nurburgring!
Porsche 911 Turbo plug-in hibrid? De ce nu? Având în vedere că este din ce în ce mai important ca mașinile noi să respecte standarde cât mai stricte cu privire la poluare, un 911 Turbo cu propulsie electrificată ar avea sens!
Până la noi ordine, știm că Porsche va lansa un 911 Turbo plug-in hibrid care ar putea împrumuta numele de la fratele său mai mare, Panamera. Așadar, modelul de serie ar putea purta numele de Porsche 911 Turbo E-Hybrid. Nu este încă evident dacă și varianta Turbo S va primi acest avantaj oferit de propulsia electrică.
Noul 911 Turbo plug-in hibrid va fi bazat pe seria 992, așa cum dr. Michael Steiner deja a confirmat. „Platforma deja este pregătită pentru electrificare și avem prototipurile. Eu însumi am condus unul; este destul de distractiv”, a spus acesta.
Inginerii încearcă acum să se decidă dacă modelul va trebui să se axeze pe oferirea unui sistem de propulsie econom, dar dinamic sau pe unul care favorizează exclusiv performanța în detrimentul economiei.
Viitorul 911 Turbo plug-in hibrid va păstra configurația de 2+2, așadar bateria nu va fi una foarte mare. Este, însă, important să înțelegem că hibridizarea va adăuga un plus de minimum 100-150 de kg.
Și cutia PDK va fi păstrată, întrucât aceasta deja a fost gândită de la bun început pentru a suporta cuplul uriaș instant pe care-l presupune îmbinarea dintre motorul electric și cel termic.
Porsche 911 Turbo plug-in hibrid ar urma să furnizeze peste 740 de CP.