Ziua internațională a Păcălelilor ne-a adus multe glume de reținut din industria auto. Unele mai inspirate decât altele, mărcile din acest sector al economiei știu cum să ne aducă un zâmbet pe buze sau să ne inducă complet în eroare.
Probabil cea mai „bună” glumă de 1 aprilie din 2021 va aparține Volkswagen. Filiala americană a gigantului auto a anunțat cu două zile înainte că își schimbă numele în Voltswagen, iar majoritatea trusturilor mari de presă au tratat ca atare informațiile furnizate de companie. Din nefericire pentru încrederea dintre compania auto și presă, această inițiativă s-a dovedit a fi falsă și gluma… Răsuflată înainte de vreme.
Printre cele mai bune glume de 1 aprilie din industria auto se numără, însă, anunțul Toyota cu privire la crearea unui Yaris Adventure care ar fi primit o formă de mini-pick-up! Desigur, acest model nu a văzut niciodată lumina zilei, dar a atras atenția asupra modelului mărcii și chiar a văzut câteva cereri din partea publicului australian. Toyota spunea despre Yaris Adventure că este „pick-up-ul care îți permite să le arăți prietenilor că ai o camionetă, dar nu vrei niciodată să părăsești asfaltul”.
În topul celor mai inspirate glume de 1 aprilie se află și Audi cu modelul b-tron (n.r. „bee”-tron, adică „albina”-tron) care ar fi fost propulsat exclusiv de un motor pe miere de albine!
Honda a reușit să stârnească mai mult interes cu privire la al său CR-V, atunci când a anunțat că va comercializa un CR-V Roadster. Desigur, acest lucru nu s-a întâmplat. Au făcut, însă, cei de la Volkswagen T-Roc Cabriolet!
Skoda face parte din acest top al celor mai bune glume de 1 aprilie cu luminile de întâmpinare customizabile. Acestea pot funcționa precum magneții de frigider pentru a lăsa mesaje celor dragi sau pentru a aminti șoferului că trebuie să aducă lapte și ouă acasă sau să nu uite copiii în mașină.
Jeep a reușit să facă o mișcare inspirată de 1 aprilie, când a anunțat grila detașabilă care poate fi folosită drept grătar.
Glume de 1 aprilie din industria auto. Dacia, printre cele mai creative
Marca autohtonă de automobile deținută de francezii de la Renault a avut mai multe mișcări inspirate de 1 aprilie, dintre care amintim modelul Sandero care se poate transforma oricând în salon de bronzare pentru clienții din Marea Britanie. Fiind privați de lumina naturală a Soarelui, gluma a fost primită cu entuziasm pe rețelele sociale.
Tot Dacia a fost cea care ne anunța acum 13 ani în urmă că va lansa o bicicletă de 1.000 de euro numită Dacia Racing Bike realizată din firmă de carbon și cu far cu halogen amplasat în față. Anunțul a fost făcut în momentul în care prețul pentru Logan pleca de la sub 5.000 de euro, așadar gluma a creat o oarecare confuzie.
Ai noștri, însă, nu se lasă și anunță Dacia Dustar pentru 2021. Dusterul primește, așadar, capabilități de explorare a spațiului. Imaginea de mai jos ne arată doi astronauți care par să se afle pe o planetă îndepărtată, unde există, culmea, vegetație!
Glume de 1 aprilie din industria auto. Alte exemple memorabile
Toyota a reușit să se înscrie în acest top cu Toyota Pieace, adică un HiAce Cabriolet. Cine nu și-ar dori o autoutilitară cu 9 locuri și fără acoperiș? A fost, însă, doar o glumă!
BMW Japonia a surprins clienții mărcii cu un anunț care a stârnit mult interes. Arhicunoscuta Isetta devenea membră a BMW i și căpăta numele de i-Setta fiind un model complet electric cu faruri LED și roți care ne reamintesc de i3.
Honda, din nou, merită menționată cu al său claxon cu emoticoane care emitea sunete diferite în funcție de emoția resimțită de conducătorul auto.
Nu putem uita nici de Kia cu a sa i`Kia care era livrată clientului în cutii și trebuia s-o asambleze acasă.
Finalmente, și MINI a reușit să se înscrie în top cu MINI COOPER T – un hatch în 3 uși care poate fi alimentat cu ceai, așa cum le-ar plăcea cu siguranță britanicilor.