Când faci mașini de multe sute de cai putere, deja nu mai e vorba de supercar-uri, ci de hyper-car-uri. Compania Koenigsegg dă însă peste cap și acest apelativ, adăugând termenul de ”mega-car” în ecuație.
Explicația e simplă: dacă 1 kilowatt înseamnă 1,36 CP, 1 megawatt înseamnă 1360 CP. Iar Regera, noul model al suedezilor dezvoltă nu mai puțin de 1500 CP, cu ajutorul unui propulsor V8 biturbo, de 5 litri și 1100 CP, și a încă trei motoare electrice. Cel puțin la fel de interesantă este și transmisia, numită KKD, care se bazează tocmai pe motoare, înlocuind soluția clasică pentru a reduce pierderile de putere cu până la 50%.
Regera poate rula și în mod exclusiv electric, datorită unei baterii de acumulatori de 9,27 kWh, care îi asigură o autonomie de circa 30 km. Masa proprie nu depășește 1,5 tone, motiv pentru care performanțele sunt incredibile, presupunând că ar exista condițiile ideale pentru ca întreaga putere să ajungă optim la puntea spate. Accelerația de la 0 la 100 km/h durează 2,7 secunde, până la 300 km/h 12 secunde, iar până la 400 km/h puțin sub 20 secunde.