AUTOpro.ro
Prezentari Stiri

Lamborghini Sián, acum în variantă Roadster

Lamborghini Sian Roadster

Producătorul italian Automobili Lamborghini a prezentat Lamborghini Sián Roadster, o ediție limitată, decapotabilă, a unei mașini hibrid super sport.

Lamborghini Sián Roadster

Conceput în jurul emblematicului motor V12 al Lamborghini, noul Sián Roadster ascunde tehnologii hibride unice și oferă performanțe greu de egalat.

„Sián Roadster încorporează spiritul Lamborghini. Este expresia unui design uluitor și a unei performanțe extraordinare, dar, cel mai important, întruchipează tehnologii majore ale viitorului. Inovatorul sistem hibrid al Sián anunță direcția pentru mașinile super-sport Lamborghini, iar open-top-ul Sián Roadster arată atenția mărcii pentru stilul de viață suprem”, consideră Stefano Domenicali, președinte și director executiv al Automobili Lamborghini.

Sián Roadster debutează în Blu Uranus, o nuanță selectată special la Lamborghini Centro Stile, care, împreună cu departamentul Ad Personam, lucrează cu fiecare client Sián pentru a personaliza în întregime culorile și finisajelel Roadster-ului. Îmbinând albastrul cerului cu verdele câmpurilor, evocând libertatea și bucuria de a conduce, livrate de performanțele Sián Roadster, mașina este finisată cu roți Oro Electrum: culoarea aleasă de Lamborghini pentru a semnifica electrificarea. Interiorul complementar este o combinație elegantă de alb cu detalii Blu Glauco și elemente din aluminiu în Oro Electrum: gurile de ventilație, cu un nou design, produse prin imprimare 3D, permit personalizarea cu inițialele clientului.

Lamborghini Sián Roadster reafirmă designul futurist al coupé-ului, dar, ca un adevărat roadster, adaugă noi senzații prin intermediul habitaclului deschis. Privit de sus, Sián Roadster evocă liniile emblematice din care s-a inspirat primul Countach, care pornesc în diagonală, de la locurile din față către spate, culminând cu fantele aerodinamice din spatele șoferului și pasagerului. Contururile lungi, sculptate, ale Sián și aripile aero caracteristice conferă Sián Roadster un profil inconfundabil și puternic. Partea frontală, foarte joasă, a mașinii, cu spliter integrat din fibră de carbon, adăpostește farurile emblematice Lamborghini în formă de Y.

Designul pur al Sián este o declarație clară a eficienței aerodinamice și a tehnologiei optimizate a mașinii. Fluxurile de aer sunt direcționate prin spliterele din față și prin capota frontală, prin fantele laterale de aer și peste spoilerul din spate, fără pierderi de eficiență.

Partea din spate a mașinii, extremă, încorporează designul caracteristic Lamborghini, incluzând blocurile optice inspirate de Countach. Eleronul este integrat în profil și se extinde numai în timpul conducerii, pentru a îmbunătăți performanțele.

Șasiul cu garda la sol redusă, susține un motor V12 de generație nouă. „Sián”, care în dialectul local bolognez înseamnă „fulger”, denotă electrificarea Sián Roadster ca parte a viitoarei strategii de hibridizare a modelelor mărcii, menținând în același timp emoția extraordinară și performanța dinamică inerentă mașinilor super sport Lamborghini cu motoare aspirate natural.

Sistemul hibrid al mașinii oferă cea mai mare putere posibilă prin cea mai ușoară soluție, combinând motorul V12 cu unul electric de 48 de volți. Acesta generează 34 CP și este încorporat în cutia de viteze pentru a oferi un răspuns imediat și o performanță îmbunătățită. De asemenea, motorul electric susține manevrele la viteză mică, precum mersul cu spatele și parcarea.

Lamborghini Sián Roadster oferă aplicația inovatoare cu supercapacitor a Lamborghini. o premieră mondială care stochează de zece ori puterea unei baterii litiu-ion. Supercapacitorul este în corporat în peretele care desparte habitaclul de motor pentru a asigura o distribuție perfectă a greutății. De trei ori mai puternic decât o baterie de aceeași greutate și de trei ori mai ușor decât o baterie care produce aceeași putere, sistemul electric cu supercapacitor și e-motor cântărește doar 34 kg, oferind astfel un raport remarcabil greutate / putere de 1.0 kg / CP.

Această tehnologie avansată este combinată cu motorul V12 care încorporează valve din titan și generează 785 CP la 8.500 rpm. Alături de cei 34 CP suplimentari ai sistemului hibrid, acesta asigură Sián Roadster un total de 819 CP. Viteza maximă anunțată de producător este de peste 350 km / h.

Lamborghini Sián Roadster încorporează și un sistem de frânare regenerativ, extrem de sofisticat, dezvoltat special de Lamborghini. Comportamentul simetric al supercapacitorului, care, contrar bateriilor Li-Ion normale, poate fi încărcat și descărcat cu aceeași putere, permite, grație acestui sistem inovator să umple bateriile de fiecare dată când automobilul frânează. Energia stocată este disponibilă imediat.

Sián Roadster accelerează de la 0 la 100 km / h în mai puțin de 2,9 secunde.

Articole similare

Prima stație de încărcare de 350 kW din lume este în construcție

Sirbu Automedia

Oficial: Dacia Spring, primul model electric al constructorului român

Dan Damian

CES a devenit printre altele și un salon auto

Sirbu Automedia

Leave a Comment