AUTOpro
Generale Stiri

Cabify este concurentul principal al Uber în America Latină

Chiar dacă este cea mai cunoscută companie ce se ocupă de noile platforme ride-sharing și carpool ale mobilității viitorului, Uber nu are deloc o viață ușoară. Dovadă o fac numeroasele scandaluri care au înconjurat-o în ultima vreme, de la acuzații de sexism în America, la procese cu Waymo pe partea autonomă sau la absorbția diviziei din China de către cel mai mare serviciu de ride-sharing din lume, Didi Chuxing. În plus, Uber trebuie să se îngrijoreze și cu privire la competiția tradițională reprezentată de alte branduri ce au același business – spre exemplu, Cabify din America Latină. Startup-ul preocupat ca și Uber de satisfacerea cererii pentru mijloace de transport on-demand, dar cu o activitate regională, tocmai a încheiat o rundă majoră de strângere de fonduri de la investitori – de nu mai puțin de 100 de milioane de dolari. Operatorul Maxi Mobility, așa cum este cunoscută oficial compania, operează sub sigla Cabify nu doar în America Latină, ci și în Spania sau Portugalia, pe Bătrânul Continent.car sharing - cabify uber america latina „Previzionăm numeroase oportunități, mai bune decât în Europa în Brazilia și întreaga America Latină”, explică Juan de Antonio, cofondator și CEO Cabify. Serviciul se luptă cu Uber, 99 și Easy Taxi în Brazilia și are operațiuni în 12 țări în total. Rivalii regionali Uber sunt din ce în ce mai activi pe plan financiar – de exemplu, deținătorii aplicației Go-Jek au adunat 1,2 miliarde de dolari în Indonezia, iar Grab, cel mai mare rival al companiei în Asia de Sud-Est a strâns cam 1,5 miliarde. În plus, Gett a început o extindere în SUA recent prin achiziția aplicației regionale Juno pentru 200 de milioane de dolari.

Articole similare

Joyson: Takata a falsificat și testele privind calitatea centurilor de siguranță

Florin Amariei

Revista Auto Pro

Autopromag

Uzinele Ford din Europa reîncep activitatea pe 4 mai

Robert Stan

Leave a Comment