AUTOpro
Industrie

Castrol MAGNATEC – noi lubrifianți dedicați automobilelor Ford

Castrol continuă să își consolideze parteneriatul pe termen lung cu Ford Motor Company în România lansând o gamă updatată de lubrifianți Ford-Castrol MAGNATEC dezvoltați de către cele două companii. Gama, inclusiv două noi formule cu tehnologie inovatoare DUALOCK, a fost dezvoltată pentru a oferi protecție non-stop la fiecare pornire.

Disponibil exclusiv prin reprezentanțele Ford, Ford-Castrol MAGNATEC este singurul ulei de motor recomandat de Ford. Noua gamă Ford-Castrol MAGNATEC are un nou branding, cu produse de dimensiuni mai mici, având ca obiectiv creșterea conștientizării clienților Ford din România.

Bazându-se pe mai mult de 20 de ani de dezvoltare Castrol MAGNATEC, cele mai noi produse Ford-Castrol oferă molecule inteligente care protejează motoarele împotriva uzurii, lipindu-se în mod specific de suprafețe și asigurând un strat suplimentar de protecție.

Castrol MAGNATEC

Noua gamă Ford-Castrol MAGNATEC include două noi formule care conțin noua tehnologie DUALOCK Castrol. Disponibilă în formulele 0W-30 D și 5W-20 E, DUALOCK a fost conceput pentru a proteja motoarele împotriva daunelor cauzate de opririle și pornirile dese.

Până la 75% din uzura motorului survine în timpul încălzirii, iar cu numărul tot mai mare de mașini pe șosea, șoferii de astăzi pot opri și porni motorul de până la 18.000 de ori pe an**. Noile molecule Castrol MAGNATEC DUALOCK aderă pe componentele critice ale motorului și între ele, formând un câmp de protecție rezistent, care reduce în mod considerabil, cu până la 50%, atât uzura provocată de încălzire, cât și cea provocată de porniri-opriri***.

Toți lubrifianții Castrol MAGNATEC din Europa sunt certificați ca fiind neutri din punctul de vedere al emisiilor de carbon, de către BS PAS2060.

Lubrifianții Castrol au fost furnizați pentru prima dată companiei Ford în 1914, iar parteneriatul de pionierat a subliniat o serie de și realizări tehnologice și în domeniul sporturilor cu motor, de la victoria incontestabilă la Campionatul Mondial de Raliuri din 1979, la fiabilitatea continuă a motorului Ecoboost de 1,0 litri, care a câștigat prestigiosul premiu „Motorul internațional al anului” pentru 2 ani consecutiv.

Articole similare

„Nouvelle Vague” este noua strategie Renault pentru un viitor electric al mobilității

Florin Amariei

Hyundai va construi în Arabia Saudită o uzină de vehicule convenționale și electrice

Mihai Morcovescu

Stațiile de încărcare BP Pulse pentru EV-uri, mai profitabile decât pompele de combustibil

Florin Amariei

Leave a Comment