“Deocamdată, noi vindem mașini electrice ecologiștilor, nu oamenilor pragmatici”. Carlos Tavares, CEO...

“Deocamdată, noi vindem mașini electrice ecologiștilor, nu oamenilor pragmatici”. Carlos Tavares, CEO PSA

90
0
SHARE

Într-un interviu acordat exclusiv membrilor juriului AUTOBEST, Carlos Tavares a subliniat faptul că mașinile electrice au nevoie de credibilitate și accesibilitate pentru a conta cu adevărat în statistica vânzărilor la nivel mondial.

În primul rând, clientul vrea să vadă o densitate mult mai mare a rețelei de încărcare, vrea să fie relaxat din acest punct de vedere, este evident. În al doilea rând, observăm că în unele țări europene, unde subvențiile sunt anulate, cererea de mașini electrice se prăbușește. Asta înseamnă că, deocamdată, noi vindem mașini celor implicați activ în protejarea mediului, nu oamenilor pragmatici. Aceștia din urmă sunt dispuși să cumpere un EV doar dacă este serios subvenționat, altfel nu-l consideră o afacere bună, ceea ce demonstrează că piața nu este încă pusă la punct. În al treilea rând, noi vrem să oferim mobilitate curată, sigură și accesibilă, dar mai sunt multe de făcut până când mobilitatea electrificată este la fel de competitivă ca cea clasică.

Percepția actuală a clienților este aceea că mobilitatea electrică este prea scumpă și aici trebuie să lucrăm mai mult, la accesibilitate. De fapt, avem de lucrat la rețeaua de încărcare, accesibilitate și autonomie pentru a impune pe scară largă EV-urile. Deja aducem un fel de răspuns la aceste capitole pentru cei care caută un device de mobilitate urbană. Așa cum știți, am lansate de curând modelul AMI, care este o soluție inteligență și accesibilă pentru mobilitatea urbană. Zero emisii, două portiere, ergonomie excelentă, sistem de încălzire și o amprentă la sol foarte avantajoasă în mediul urban, un autovehicul pe care-l poți avea pentru 19,99 euro/lună, ceea ce îl face la fel de accesibil ca un telefon mobil. Este exact ceea ce încercăm să aducem ca inovație de la Citroen și trebuie să lucrăm în continuare la soluții care să satisfacă așteptările clienților în special pentru zonele urbane.

Puteți citi interviul integral în următorul număr al revistei AUTOpro.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY